Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 3. mai 2011

Ydmykhet og fargeklatter

Litt meta-glede aller først: Tusen takk for alle de koselige kommentarene på forrige innlegg, og for alle hyggelige tilbakemeldinger sånn generelt. Fine hilsninger på Facebook og Twitter, oppmuntrende ord i virkeligheten, smil og spørsmål og annen anerkjennelse. Dere gjør meg så glad! Samme hvor sliten jeg er, hvor dårlig jeg har sovet, hvor stresset og utilstrekkelig man kan føle seg iblant - dere får meg til å smile, og gjør det gøy å blogge! Dere er BEST!

Søstrene Suse liker detaljer og søte småting. Her følger noen fargerike favoritter fra leiligheten vår.

Morsomme plastskjeer som gjør enhver te- og kaffekopp til en liten fest

Den formidable katteboksen, som jeg rett og slett måtte kjøpe i gave til meg selv

 Søte vaskekluter på en hylle på badet

 Glitrende eske som passer på smykker og andre forfengelige hemmeligheter

Nerdete bokhylle, hvor noen av mine beste venner bor

Fargekodede kjøkkenfjøler - på den blå står det "fisssssk", så klart

 Nipsenåler (jeg vet ikke helt hva de skal brukes til, men de var så søte at jeg kjøpte dem likevel)

Farger er fint og festlig, hoho! Håper alle får fargerike tirsdager!

12 kommentarer:

  1. Fine Synne, du fortjener all slags hyggelig oppmerksomhet :) Dere har fine fargeklatter i leiligheten, det liker jeg! Ha en fortsatt fin tirsdag.

    SvarSlett
  2. Likar fargeklattane, fargar er så fine innslag i kvardagen :) Håpar du også får ein fargerik tysdag!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, fine ting og en kjempegod Synne som fortjener lovord og smil og gode klemmer i bøtter og spann.

    SvarSlett
  4. Eg vart forelska i skeiene, berre so du veit det^^

    SvarSlett
  5. De nipsenålene kan du kanskje bruke til å henge opp lapper og bilder med på ei korktavle? Det blir jo i alle fall dekorativt og pent, om ikke annet :)

    SvarSlett
  6. Hei! Det er så hyggelig når nokon kjem inn på bloggen og ønsker meg ei fin veke! Ønsker ei fin veke til begge søstrene Suse :)

    SvarSlett
  7. Fine bokser, plastskjer og håndklær <3 :)

    SvarSlett
  8. Hihi, så mye fint og søtt! Godt humør-leilighet :)

    SvarSlett
  9. herlige farveklatter! Hverdagsmagi ;)

    SvarSlett
  10. Så fint at vi er flere som setter pris på farger!

    Ine og Maren: Det er dere som fortjener alt som er bra <3

    Regnboge: Ja, ikke sant de er søte? Tror de er kjøpt i kjøkkenavdelingen på Skeidar eller et annen, lignende møbelhus.

    Trine: Så smart! Akkurat nå har vi ikke veggplass til å henge opp korktavler, men jeg har flere liggende på lur, og de skal definitvt også bli fargerike etterhvert! Takk for tipset!

    SvarSlett
  11. Hei, jeg leter febrilsk etter nipsenåler. problemet er bare at jeg trenger kun veldig mange av de hvite og perlefargede. Kan du husker som søstrene grene hadde en "pakke" som kun inneholdt en farge?

    - I

    SvarSlett
  12. Hei, I! Jeg tror de bare hadde den regnbuepakken, dessverre. Du har sikkert allerede sjekket Husfliden og Panduro? Lykke til med letingen!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!