Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 20. mai 2011

Prikkedøden

Mine to nyeste plagg, en topp og en kjole, som begge ble kjøpt for en slikk og ingenting, er fulle av prikker.


Polkaprikker, altså. Til å bli tummelumsk av! Til å bli forsommerfin av!

Kjolen har jeg på meg i dag, for jeg skal ut og svinse og spise is med fine frøkner. Avtalen var at vi skulle ha kjoler og småsko på. Det er litt kaldere enn jeg hadde håpet, men is er godt uansett, særlig når den kommer fra Ben&Jerry.

Jeg leser til eksamen for tiden, forresten, som mange andre. Jeg har tre muntlige eksamenener mellom 27. mai og 10. juni. Jeg er ganske flink og ganske glad. Dette blir en god dag og en herlig helg, det føler jeg på meg!

Håper dere får en prikkete og fin fredag!

12 kommentarer:

  1. Så veldig fine! Jeg gleder meg til å få se den i virkeligheten etterpå. Magen min er klar for is! <3 Flinke Synne.

    SvarSlett
  2. Å, liker stoffet på den siste. Det ligner på noe jeg selv har i skapet. Prikker er fint, prikker sier alltid at dagen blir fin.

    SvarSlett
  3. Prikkete er nok mitt yndlingsmønster etter blomster. Ha en strålende fredag!

    SvarSlett
  4. Prikkar lyser opp på ein herleg måte^^

    SvarSlett
  5. Prikke-Synne<3 Kos deg med is!

    SvarSlett
  6. Eg er alt for glad i prikkar, å, så utulig fint!

    SvarSlett
  7. Å, lekkert! Er på utkikk etter en slik småprikkede kjole selv. Men kanskje lurt å vente litt for min del ... Kjøpte du på loppemarked?

    God helg fra Karianne:-)

    SvarSlett
  8. Du er alltid så positiv og glad :) Skulle ønske jeg visste hva hemmeligheten bak å klare det, er.

    SvarSlett
  9. Prikkerprikkerprikker! Elsker det. Lykke til med eksamenslesningen :-D

    SV: Tusen takk! Ja, god kaffe og fine kafeer kan ha en magisk innflytelse på en til tider, alle burde ta seg tid minst en gang i uken for å lete fram ord o bilder. Du må ha en riktig god helg du også! :-)

    SvarSlett
  10. Dere gjør meg like glad som prikkene, jo!

    Kathleen: Jeg liker også stoffet, det føles litt gammeldags og damete, liksom - og så er det tilnærmet strykefritt, hurra!

    Mammadamen: Haha, kanskje verdt å vente til du går fra å være to til å være én person som skal passe i kjolen! Jeg kjøpte den ny, men med 70% avslag, på Vivikes. God helg!

    Ragnhild: Jeg tror fullt og helt på det de sier om at man er sin egen lykkes smed, så om man har lyst til å være positiv, er det i grunnen bare å sette i gang. Smil, søte!

    Åshild: Takk, det kommer alltid godt med!

    SvarSlett
  11. Jeg elsker prikker!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!