Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 27. mai 2011

Disney-smykker

Første eksamen er overstått, og det gikk fint, og det føles selvfølgelig bra. Dessuten er det fredag igjen, og i kveld skal jeg pynte meg og spise kake og drikke vin, men først vil jeg vise dere noe fint.

Her om dagen snublet jeg over smykkemerket Chamilia. De bruker edelt metall, edelstener, glass og krystall for å skape sine søte små kreasjoner. De har en offisiell Disney-kolleksjon som jeg (ikke overraskende) liker!

Tenk å kunne rusle rundt med Disney rundt halsen eller håndleddet! For eksempel kan man få gode, gamle Mikke...


...eller søte Nemo...


...eller Askepotts gresskarvogn.


Var bare det! Ihi!

Fortsatt god fredag til alle der ute!

6 kommentarer:

  1. Jeg ville gått for Askepotts gresskarvogn, hihi. :)

    SvarSlett
  2. Så søte! <3 Fint å høre det gikk bra med deg i dag. Jeg gleder meg til i kveld :D

    SvarSlett
  3. Askepotts gresskarvogn er nok min favoritt. Men ah, så masse fint!

    SvarSlett
  4. Gratulera med vel overstått eksamen! Og dei smykka va te å bli skikkeleg forelska i.

    SvarSlett
  5. Jaaa, de er så fine, og det er dere også!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!