Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 2. mai 2011

En svensk sommerdrøm

Ny måned og ny uke! Hurra!

I helgen har jeg spist god mat og vært på to konserter og sett kjæresten og slanget meg i solen og vært på radio, og det har vært ganske så supert. Dessuten har jeg hatt på meg en av de gamle kjolene som dukket opp i påsken!

Klare for en overdose ruter?


Jeg fant den innerst på et kott. Blå ruter og blonder og søte knapper og sløyfe i ryggen, perfekt til varme vårdager. Kjolen er litt hvitere i virkeligheten, så jeg tenkte at jeg måtte yte den rettferdighet. Dette er ikke akkurat noen antrekksblogg, men da jeg traff Ine på lørdag, var hun så snill å knipse noen bilder i solskyggen på Schous plass.


Når jeg har på meg denne kjolen, føles det som at jeg kommer rett fra en saloon i Det ville vesten, eller som at jeg nettopp har sittet ved frokostbordet til Carl Larsson, eller som at jeg bor i en blomstereng. Ikke så dumt, hihi.

God mai-mandag til alle!

15 kommentarer:

  1. Så fantastisk fiiin du var i kjolen! Den satt jo som et skudd! Helt deg!!! Fantastisk kjole, og enda finere dame:-) Klem Kristin

    SvarSlett
  2. Den kjolen var berre ein vårdraum! Du kledde den fantastisk godt også :)

    SvarSlett
  3. Du er så søt i den! Tror jeg sa det til deg åtte ganger på lørdag, hehe. Gleder meg til å se flere av skattene du har funnet i det koselige huset deres!

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig kjole. Jeg skjønner godt hvorfor du får litt sånn Carl Larsson følelse:-D

    SvarSlett
  5. Åh, eit eventyr, jo! Og dei søte skoa tilogmed!

    SvarSlett
  6. Åh, I like it! Litt sånn gammeldags og greier; nice!

    SvarSlett
  7. såååååååååå søt den var! åh, ruter og blonder. I like <3

    SvarSlett
  8. Åååh, så fin, fin, fin!

    SvarSlett
  9. Nydelig! Og den var jo perfekt til fine deg!<3

    SvarSlett
  10. Så moro at noen på nytt bruker kjolen...
    SØTNOS!

    Mor. :)

    SvarSlett
  11. nydelig kjole, virkelig! tenk å løpe gjennom en blomstereng med den da

    SvarSlett
  12. Tusen takk, fine frøkner! Kjolen og jeg gleder oss til flere lange, lyse, vårvarme dager sammen!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!