Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 11. mai 2011

Kattekjolen

Da vi var på skattejakt i mors klesskap i påsken, fant vi en katt.


(Den ligner kanskje litt på en husky-aktig hund, men jeg vil at det skal være en katt, så det er definitivt en katt.)
Den er grønn og søt og har selskap av flere andre dyr. Noen finnes på ordentlig, andre kjenner jeg ikke!


De dansende vesenene danner et festlig mønster, som sammen med fine detaljer blir en av mors gamle kjoler.


Hei, sære og søte sommerkjole!


Snart skal vi slange oss i parken sammen!

Forresten: I går ble det ikke publisert noe Søstrene Suse-innlegg, for første gang på lenge. Nå som eksamenene nærmer seg, kommer jeg til å trappe litt ned. De tre siste månedene har jeg skrevet hver dag, fordi jeg har hatt tid og lyst og en masse idéer, og jeg er blitt veldig glad i å blogge! Lysten og idéene er der fortsatt, men nå som tiden blir knappere, vil jeg satse på annenhver dag. Tusen takk for at dere leser! Dere gjør meg så glad!

Ha en fortsatt fin uke, alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Hihi, så morsom! Og fantasidyr er jo fine dyr, de også <3

    SvarSlett
  2. Synes dyrene ser litt afrikanske ut, kanskje pusen er en løve? De er jo også katter :) Skjønner godt at du trapper ned litt, det gjør jeg også. Skal kose meg med Synne-innlegg annenhver dag, i hvert fall! Vi sees på fredag, gleder meg!

    SvarSlett
  3. Gamle minner og mye moro i denne kjolen, - og nå får den svingt seg på ny... :))
    Mor.

    SvarSlett
  4. Så morsom kjole! Likte veldig godt mønsteret med alle dyrene;)

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til morsomme mai-dager i denne!

    Ine: Jeg får også litt afrikanske vibber, så kanskje det er snakk om en løve? Søt er det, i alle fall, og det er definititv et kattedyr, haha!

    Elena: Takk! Lykke til med innspurten, du også!

    SvarSlett
  6. Jeg gleder meg til å bruke den nygamle, morsomme kattekjolen!

    Ine: Jeg får også afrikanske vibber, og jeg kan absolutt leve med at det er en løve!

    Elena: Mange takk og det samme til deg!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!