Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 14. mai 2011

Fint på papiret

Ahhh, så godt å være tilbake. Blogger/Blogspot hadde tekniske problemer i hele går, så jeg har hverken skrevet eller lest det siste døgnet. Nå er jeg nylig hjemme fra dagens postrunde, som dere skal få høre mer om snart!

Noen små gleder er laget av cellulose. For eksempel Harry Potter-post-its...


...rare nyheter (vestlendingene oppdrar visst flest kriminelle, og krøker dem tidlig)...


...eget Kaizers Orchestra-flygeblad i forbindelse med Øya-konserten deres, som jeg må skaffe meg billett til...


...en enkel, oppmuntrende og annerledes Aftenposten Reise-annonse som gir meg lyst til å fare avsted...


...usaklig, men søt reklame fra en studentforening (jeg er glad min navnesøster har funnet lykken,da!)...


...programmet for nasjonaldagen (jeg ELSKER 17. mai, og skal være her i hovedstaden, og gleder meg voldsomt!)...


...og minner fra en tegnelek på en fest i vår, hvor personen med penn var helt på jordet. Stikkordet her var muldvarp.


Haha! Vi gjettet feil helt frem til tiden gikk ut, og det er kanskje ikke så rart. Ikke alle kjenner sin fauna!

Har du noen papirgleder i skuffen eller på korktavlen?

Fortsatt god helg til alle!

11 kommentarer:

  1. Er det ikke ganske slitsomt med 17.mai i hovedstaden? Stappfullt av folk, og alle vil være i Karl Johan. Voksne jeg har snakka med som studerte i Oslo for 20-30 år siden sa at etter å ha fått med seg èn 17.mai i Oslo, pleide de å bruke 17.mai som en fridag til å dra ut med båt til noen av øyene utenfor Oslo og bare grille, bade og kose seg. For å slippe unna alt maset.
    Men for de som liker det, er det sikkert bra opplegg. Har du fullt program med hva du skal være med på og slikt på 17.mai?

    SvarSlett
  2. Haha, muldvarp!<3
    Jeg gleder meg også til 17.mai, det er en så fin dag.

    SvarSlett
  3. sv: haha! neste lørdag skal jeg henge ut vinduet hele dagen!! men jeg hadde mest sannsynlig ikke kjent deg igjen, fordi jeg er så utrolig dårlig på slikt.

    SvarSlett
  4. Fint.

    Jeg høerer kofferten rope fra skapet - den hopper opp og ned og lager et skikkelig rabalder faktisk.

    SvarSlett
  5. Å, jeg elsker også 17.mai! Da kan jeg gå med kjempefin kjole og spise kaker!

    SvarSlett
  6. Jeg måtte virkelig le litt av den muldvarp tegningen! Fantastisk!

    Jeg også elsker 17. mai:) Det er nok en dag jeg aldri kommer til å bli for stor til å feire ordentlig.. Også får jeg muligheten til å bruke bunaden min, som ellers henger i skapet stort sett resten av året. Det kommer til å bli stas!!!

    SvarSlett
  7. herlig! jeg er egentlig helt enig, klarer ikke bestemme meg for om jeg liker solen bittelitt bedre enn regn kanskje. men jeg syns det er deilig når det regner inni mellom. og isted tordnet det, og det er nesten hakke bedre og skumlere og da kan man gjemme seg hos en fin en og se film og spise godterier! Håper du får en herlig kinoopplevelse med mye klining og kos! Du er fin!

    SvarSlett
  8. Haha, å, elskar sånne teikneleikar på fest. Spesielt når den som teiknar er heilt på jordet. Det er best! :)

    SvarSlett
  9. Så fint at dere liker muldvarpen og nasjonaldagen, dere også!

    Ragnhild: Jeg har ikke så mange planer for 17. mai; jeg starter med kakefrokost, så skal jeg se kjæresten min spille på Universitetsplassen rundt lunsj, og når kvelden kommer, er vi en gjeng som pleier å spise middag ute. Jeg elsker at alle er fine og blide på 17. mai, og gratulerer alle jeg ser, så folkemengdene er ikke noe stort problem for meg - det skal jo være en folkefest! Jeg holder meg likevel unna Karl Johan så godt det lar seg gjøre, i hvert fall så lenge barnetoget går. Faktisk så skyr jeg den gaten uansett hvilken dag det er, fordi den ikke bare er blant de travleste i byen, men også blant de mest kjedelige, spør du meg. Jeg har bedre ting å gjøre på nasjonaldagen enn å stå i kø, så jeg rusler heller rundt i de sjarmerende smågatene og spiser isen min der. Hurra!

    sitrende: Ja, samme her! Lurer på om kofferten min klarer å vente til sommerferien, egentlig!

    SvarSlett
  10. Rare nyheter du liksom..... så du de hadde sitert nrk.no?? Gjett hvem som hadde laget den rare saken... ha ha! Jo, det var moi!!!!!!!:-)

    SvarSlett
  11. Haha, Kristin, så morsomt! Vi lever i en liten (nyhets)verden!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!