Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 28. mai 2011

Samosa- og serielørdag

Jeg har hatt fri i dag. Jeg sov til jeg vanligvis ville begynt på jobb, og så på film til frokosten, og så spiste jeg kakerester til dessert. Stort bedre kan man ikke få det på en lørdagsmorgen! Så tok jeg en tur ut, for jeg skulle møte en venn, poste et brev og se på tegneserier. Først ruslet jeg litt på Grønland, kanskje Oslos mest fargerike bydel.


Jeg kjøpte en samosa, for det gjør jeg nesten alltid når jeg er på Grønland. Ikke det peneste, men åh, så godt!


På Schous plass på Grünerløkka var det tegneseriefestival, Oslo Comics Expo, for femte år på rad. Herlig! Jeg traff mange kjente, snakket med nerdete amerikanere og bevitnet en morsom tegneduell. Dessuten beundret jeg det store utvalget på markedet, med stripeserier og grafiske romaner og masse annet fint som jeg ikke har råd til, men så fant jeg noen gi-bort-hefter, og så ble jeg om mulig enda gladere.


Nå har Taran og jeg spist middag med selskap av Gilmore Girls, og snart skal jeg på konsert, og dette er i ferd med å bli en virkelig, virkelig super lørdag. Håper alle kan kose seg masse! Vi fortjener det!

Fortsatt god helg til alle!

6 kommentarer:

  1. Perfekt! Du fortjener slike flotte frilørdager. Kos deg alt du kan!

    SvarSlett
  2. Kos deg masse med konserten i kveld! Jeg har lesekveld, men med leseselskap av Loi, så da er det ikke så ille. Også tror jeg Ståle skal lage sushi til oss :) Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  3. Gjett hvem flere som spiste middag i selskap med Gilmore girls..! Kos deg masse på konsert! Og takk for en hyggelig og fin kveld i går!:)

    SvarSlett
  4. Hva er en samosa, og hvordan smaker den?

    SvarSlett
  5. blir ikke bedre enn med kake til dessert (frokost). Håper dere koste dere på konsert:) ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Konserten var overveldende! Takk, søtnoser!

    Koffeine: Høres både fornuftig og fint ut! Dere er flinke!

    Linda Terese: Haha, det er herlig middagsselskap! Takk det samme!

    Ragnhild: Samosa er en slags liten pai som er utbredt i Asia, og som er fylt med grønnsaker og krydder og andre godsaker. Min favoritt har potetfyll - anbefales på det varmeste, om du finner det!

    carolinesandelin: Haha, ikke sant?! Det samme til deg!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!