Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 1. mai 2011

1. mai-musikk

Gratulerer, alle sammen! I dag kan vi være glade for at vi har det så bra, og tenke på dem som kjemper for bedring!

Ved en tilfeldighet så jeg denne sjarmerende musikkvideoen på fransk TV i morges. Sangen er søt og opprørsk, og videoen er animert og finner sted i en fabrikk, så jeg tenkte at det passet å dele den med dere i anledning dagen.


Vi har temasending i Sorgenfri i dag, og skal snakke om måneden mai og alle dens mer og mindre morsomme sider. Med andre skal jeg kose meg denne søndagsettermiddagen, og jeg håper dere kan gjøre det samme! Hurra!

6 kommentarer:

  1. Hipp hurra for mai og flagg som vaier i vind!
    <3 God søndag!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen ;)

    SvarSlett
  3. Hurra og gratulerer med dagen!

    SvarSlett
  4. Så koselig! Det radioprogrammet, som skal handle om Mai og alle dens mer og mindre morsomme sider, det hørtes ut som et interessant program som jeg ville hørt på. Men jeg har ikke radio. Kunne du lagt ut litt av det her, sånn som i den filmsnutten fra Ikea her for et par dager siden?

    SvarSlett
  5. Håper alle hadde en solidarisk søndag!

    Marie: Så hyggelig! Jeg har dessverre ingen klipp å dele her, men hvis du følger linken i innlegget, kommer du til våre hjemmesider. Der kan du bruke spilleren oppe til høyre for å høre gårsdagens sending, delvis eller i sin helhet! Den er merket 01/05/11. Det ligger også flere andre sendinger der, som nettopp IKEA-sendingen fra forrige søndag. Forresten så kan alle sendinger strømmes direkte gjennom nettsiden hver søndag mellom 15.00 og 16.00. Med andre ord er det håp også for de som ikke har radio! Ha en fin uke!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!