Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 11. april 2011

Veskeforelskelse

Om du er glad i søte vesker og leken design, har jeg en anbefaling. En liten dame som har laget snacks i mer enn tjue år, nemlig Lulu Guinness, hvis morsomme kolleksjoner ofte består av erkebritiske hyllester med moderne vri. Herlig!

Man kan bære rundt på en tea shop...

...eller på selveste favoritt-London...


...eller på svarte katter...


...eller på en mini-veske med innebygget lommespeil, noe som passer meg veldig godt, for jeg samler jo...
...for ikke å snakke om DENNE! Postkortveske til postbudet!
 
Iiiih!

6 kommentarer:

  1. Hihi, så fine de var! Synes absolutt postbudet burde ha en slik veske! Spesielt siden du er verdens fineste postbud!

    SvarSlett
  2. Og alle de passer jo perfekt til deg! Må si jeg ikke hadde hatt noe imot å ha en tea-shop-veske altså <3

    SvarSlett
  3. Hihi, deg i et nøtteskall! Elsket alle sammen :D Har du tenkt til å kjøpe en av dem? I så fall må du legge ut bilde av den :) Aah, så fine de var! <3

    SvarSlett
  4. Så fine og morsomme!!! Og ja, og så passer de perfekt til deg! Der må jeg bare henge meg på Maren;) Tihi<3

    SvarSlett
  5. Jeg veeeet! De er så fine, og så Synne! Jeg lover å dele det med dere dersom jeg skaffer meg en. Hoho!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!