Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 9. april 2011

Et dårlig tegn

Jeg fant en grim i kaffekoppen min i morges.


Professor Rummelfiold ville fått panikk, men jeg tok det hele med ro. Jeg har levert lørdagspost som vanlig.

Til de som ikke har lest Harry Potter-bøkene: Gjør det.

Til de som ikke tømmer postkassene sine i Pilestredet Park: Gjør det.

Til de andre som skal se Kaizers i Spektrum i kveld: Vi sees! Jeg har gledet meg i over ett år, og de siste to ukene har jeg sovet dårlig og drømt billetten-min-er-borte-drømmer hele tiden. Nå ligger den klar. Nå smeller det.

Til alle som leser, uavhengig av alt det andre: Fortsatt god lørdag!

7 kommentarer:

  1. Aah, Synne så herlig! Rummelfiold hadde seriøst fått noia, og selv jeg (antiantiovertroiske meg) hadde sikkert stusset litt :P Kos deg masse på kaizers i kveld! Ingen konsert på meg, men heldigvis ser jeg dem på hove :) Ha en super kveld! <3

    SvarSlett
  2. Kanskje den betyr lykke.... hvem vet... Kos deg max på Kaizers i kveld... kjenner jeg bare er bittelittelitt misunnelig..hehe. Her blir det hjemmekveld med lasagne, Mesternes mester, og litt godt i glasset. Ikke så verst lørdagskveld for en tobarnsmamma det heller.... Jobb i morra... sukk.... Klems klems klems Kristin

    SvarSlett
  3. Hihi, søta! Håper du har det fabelaktig i kveld <3

    SvarSlett
  4. ååh, lever du post i pilestredet park? kanskje du leverer min post da!!!!! (stensberggata 13)

    SvarSlett
  5. Iiiiiik, en grim!
    ...Det er vel strengt tatt ikke LOV å ikke ha lest HP-bøkene? Hoho ♥

    Regner med at du hadde det storveis på konsert! Ha en strålende søndag :D

    SvarSlett
  6. Konserten var fantastisk, fininger! Takk!

    Kristin: Hovekonsert blir sikkert knallbra; det er fint å ha noe å glede seg til! De er slik et stupert live-band!

    Kristin: Hørtes ikke ut som noen dum kombinasjon, det heller! Håper søndagsjobbingen gikk bra!

    tinekatrine: Grensen for den delen av ruten min går langs selve Parken, så Stensberggata er det et annet bud som har ansvaret for, men jeg går forbi hver lørdag! Har faktisk nevnt det festlige bygget deres i et tidligere innlegg: http://tinyurl.com/3jzzc5n :)

    Ingrid: Enig. Ikke lov!

    SvarSlett
  7. ...og når jeg sier stupert, så mener jeg supert. Superdupert.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!