Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 27. april 2011

I kaffekoppen

Jeg viste dere grimmen for en stund siden, og det dukker stadig opp nye kaffefigurer i kopper og krus. Ikke bare er Nespresso skikkelig godt, det er morsomt! Det hele begynner naturlig nok med et fossefall...


...men kanskje dannes det en månesigd på toppen. Som ligner litt på Pacman, vil jeg si.


Kanskje kommer en hodeløs mann på besøk, som ser litt ut som Kellogg's-logoen...


...eller kanskje har man en knøttliten kopp som rommer en hel galakse.


Min favoritt er nok Det snille sjøuhyret, som jeg egentlig ikke ville drikke opp.


Når man er kommet et godt stykke ned i koppen, ser man kanskje et majestetisk fjell...


...og vips! så er det tomt. Montro hva som dukker opp neste gang!

10 kommentarer:

  1. Åh, dette var nydelig! <3

    SvarSlett
  2. Likar det! Skulle gjerne hatt slike sjøuhyre i kaffikoppen min :)

    SvarSlett
  3. No vart eg nesten frista til å drikke kaffi. Men det ska vel kunne gå an å sjå ting i teblad òg?:P

    SvarSlett
  4. Det snille sjøuhyret fikk meg til å fnise:)

    SvarSlett
  5. jeg likte sjøufyret, det var veldig søtt!

    SvarSlett
  6. Så gøy! Nesten som å se på skyer, bare at de ikke kan drikkes opp etterpå... Likte veldig godt det lille sjøuhyret! Søt;)

    SvarSlett
  7. Haha, sjøuhyret var skikkelig søtt :D

    SvarSlett
  8. No måtte eg fnisa litt altså :D Fint innlegg!

    SvarSlett
  9. Nespresso fan since it came on the market; today I have had seven of them. I will have another one before going to bed. Is that reasonable? :-)

    SvarSlett
  10. Så hyggelig at dere har masser av kaffefantasi, og at dere liker sjøuhyret like godt som meg!

    Regnboge: Ja, te er et godt alternativ! Det var jo slik de fant grimmen, hoho!

    Linda: Ja, det blir litt som å kikke opp på morsomme skyer, eller som å finne alskens rare ting i skummet i badekaret!

    Peter: I more than understand! If you ask me, when it comes to coffee and chocolate, too much is never enough!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!