Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 8. april 2011

Aktivt sukkersjokk

Som aktiv i og på Det Norske Studentersamfund (DNS), som Radio Nova er en del av, får man oppleve en masse morsomt. Man får anledning til å møte mengder av fine folk, til å organisere alskens arrangementer og til å gjøre Chateau Neuf til et flerbrukshus som alle Oslos studenter kan være glade i og stolte av. Det føles veldig bra!

DNS er en samling idealister som jobber frivillig, men noen ganger feirer vi oss selv med cupcakes.


Jeg finner ingen god norsk erstatning for ordet cupcake. En muffin kan være både stor og liten og både mat og dessert, mens en cupcake er rent, sukkersøtt livsnyteri. Glasur er i hvert fall en forutsetning. Gjerne i sterke farger.


Vi var en gjeng frivillige fra mange forskjellige foreninger som hadde pynte-og-spise-verksted forrige helg.


Vi koste oss med fem typer røre (vanilje, sjokolade, gulrot, skogsbær og sitron), mange sterke farger, festlig strøssel og store smil. Det føltes som å sitte i barnebursdag! Det så sånn ut også, egentlig. Sukkersjokk!


Jeg pyntet og spiste åtte cupcakes, og ble helt svimmel og skjelven. Ble veldig glad, da. Det var verdt det.


Nam! Både velsmakende og velfortjent!

I dag har jeg vært festival-frivillig. Husk at om du ikke vet hva du skal i aften, kan du finne det ut her.

God fredagskveld til alle!

9 kommentarer:

  1. Herreguuuud, jeg elsker cupcakes!! Nam nam nam :D Takk for hyggelig kommentar og god helg til deg også! :)

    SvarSlett
  2. Hihi, evig kule cupcakes! Ingenting er det samme uten :) Kjempefint!

    SvarSlett
  3. Åh jeg angrer meg sånn for at jeg hadde planer denne ettermiddagen!:) For et fantastisk arrangement :D

    SvarSlett
  4. Farger og endorfiner til folket, hoho!

    SvarSlett
  5. vilka fantastiska cupcakes!

    SvarSlett
  6. Dette så utrolig herlig ut. Lørdag neste uke skal jeg har Chopsticks, Cupcakes & Cocktails party, og skal lage minst et dusin ulike cupcakes. Gleder meg, det blir en interessant opplevelse.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!