Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 24. april 2011

Koselige kombinasjoner

Taran er på hyttetur på Beitostølen, og jeg er hjemme i Løten noen dager, og Søstrene Suse storkoser seg på hver sin kant. Det er fortsatt litt påskeferie igjen, og vi nyter den til fulle! Tirsdag morgen bærer det tilbake til byen.

I dag har jeg sittet ute i solen, med bok og kaffekopp, omgitt av en stor hage som er i ferd med å bli grønn og som huser småfugler og pinnsvin, og med gule blomster og glade foreldre som selskap. En veldig, veldig fin kombinasjon.


En annen morsom kombinasjon, som var ukjent for meg inntil i dag, men som viste seg å fungere svært bra:
Sprudlevin i kystallglass med påskemarsipan ved siden av. Anbefales.


Er det ferie, så er det ferie!

3 kommentarer:

  1. Her ser det ut som du koser deg! :)

    SvarSlett
  2. Mm, marsipan! Mm, sprudlevin! Ny påsketradisjon? Eg likar det :)

    SvarSlett
  3. Tror jeg skal satse på å gjenta suksessen neste år, hoho!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!