Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 23. april 2011

Påskerapport

Noen små ord på selveste påskeaften, før jeg setter kursen mot en barndomsvenn med gård og grill. Tenk å kunne samles i kveldssol og 18 grader på en lørdag i april! Det fine været er bare én av mange gleder. Jeg har lett etter påskeegg i dag, slik jeg gjør hvert år, og da jeg fant det, ble jeg belønnet med masse godt. Jeg har på meg det nyeste skjørtet mitt og føler meg fin. Jeg har tilbragt noen dager sammen med kjæresten min, og det er alltid en glede, og med foreldrene mine, som er nesten like fint. Jeg sitter hjemme i det store, hvite trehuset med en kopp grønn te og en indre ro som bare ordentlig avkobling kan gi. Jeg har sett krim, lest, løst kryssord og ruslet rundt i solen de siste dagene, og jeg akter å fortsette med slike koselige aktiviteter i noen dager til. Påskeferie, altså.

Håper dere der ute har det like fint som meg! Fortsatt god påske!

3 kommentarer:

  1. For en flott påskerapport! Og det er ingen som fortjener en sånn avkobling som du gjør :) Nyt hvert eneste minutt, påskekos er tingen.

    SvarSlett
  2. Påske :) jeg har besøk av kjæresten min Amund som viser seg at du faktisk kjenner. Og veit du noe annet også Synne? Vi kommer fra samme bygd! :) Huhei, jeg visste jeg hadde sett Taran traske rundt på Katta!

    SvarSlett
  3. Maren: Takk, søtnos! Jeg gleder meg til å ta en tekopp etter ferien!

    Josefine: Oi, er det sant?! Så morsomt, begge deler! Verden er ikke stor, hoho! Hils Amund fra meg, da, og kos deg videre med påske og besøk!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!