Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 10. april 2011

Søndagsgleder

I dag har jeg gått rundt med konsert i kroppen. For en følelse! Jeg får frysninger og tårer i øynene når jeg tenker på hvor voldsomt det var. Som om ikke post-Kaizers-syndromet var nok, har denne søndagen inneholdt mye annet fint!

Perler og paljetter etter mormor.


Solskinn og røde sko.


Nachspiel i solveggen utenfor Chateau Neuf. Klokka halv ett om ettermiddagen.


En stor eske med gratis reagensrør. Ikke spør meg hvorfor den sto i våre lokaler, men jeg har ti nye shotglass.


Sorgenfri-sending med kryssord, tekopp og herlige Therese. (Du kan høre sendingen i spilleren her.)


Fransk animasjonsfilm på stort lerret, og "kjøp kaffe, få med tre boller" hos 7/11. Perfekt selskap i kinomørket!


Katteklor. Man vet aldri helt når å klø Sofie på magen går fra å bli kos til å bli lek, og man må jo leve litt farlig.


Jeg har nettopp ringt og gratulert min vertsmor i Irland med dagen, og nå skal jeg finpusse og levere franskoppgaven, og så senker kveldsroen seg i Heimdalsgata. Snart kommer Taran hjem, og så kan Søstrene Suse snakke om hvor gøy de har hatt det på hver sin kant siden sist, og kanskje se noen episoder Gilmore Girls med hver sin store tekopp. Ingen dum avslutning på uke 14.

Hva har du gjort i dag? Håper alle har hatt fine søndager!

9 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig dag :) Hvilke forbindelser har du til Irland? Har du vært på utveksling der?

    SvarSlett
  2. Oi, så mye fint du har gjort i dag, Synne! :D Har hørt så masse flott om kaizerskonserten, men likevel - bra du likte det! :) Håper du får en like fantastisk uke, som du hadde helg, og masse gode klemmer fra meg <3

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin fin avslutning på uken :D Jeg gikk forbi Chateau neuf i går natt klokken 5, og da var det fortsatt liv, haha!

    SvarSlett
  4. Det høres ut som en veldig koselig og trivelig (og også kanskje vårlig) søndag, Synne!

    SvarSlett
  5. For en flott søndag! Min har også vært fin og selvsagt sorgenfri<3

    SvarSlett
  6. ååå, jeg vil også på konsert. ikke kaizers da, men.. ja. når jeg bodde hjemme med katter hadde jeg alltid masse klor på hendene, men det var vell mest fordi jeg lekesloss med dem.

    SvarSlett
  7. Høres ut som en herlig søndag -
    og jeg kjenner godt til post-konsert syndromet, det kommer bare etter skikkelig gode konserter.

    Jeg har brukt søndagen på å pusse opp et par gamle nattbord i vårsola, og kjent at det for første gang ikke er for kaldt å gå i shorts og singlet- Fine søndagen.

    SvarSlett
  8. Så bra at vi var flere som koste oss i går!

    Mari: Det stemmer! Bodde i Irland i skoleåret 2004/2005, og hadde det helt supert!

    Elena: Hoho, det tror jeg så gjerne!

    Linda Terese: Vårfaktoren var definitivt ganske høy!

    tinekatrine: Kos --> lekeslåsskamp --> klor!

    sitrende: Nettopp, elsker den følelsen. Så flink du har vært, og så fint det høres ut!

    SvarSlett
  9. Kaizerskonserten henger igjen hjå meg også, lever i ei Kaizers-boble. Heilt totalt fantastisk! Og så masse fint ein kan gjere på ein søndag. Likar det.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!