Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 29. april 2011

Ekstra fint denne fredagen

En litt kort uke etter påskeferien, og plutselig er det fredag igjen! Og FOR en fredag! Sånt som gjør meg glad:

- Fallskjermhopper på himmelen. Jeg har gjort bildene så store som mulig, så kan dere se! Helt alene i det blå!


- Formiddagskaffe med flotte Ine, på et stilig sted som jeg vil vise dere i et eget innlegg.


- Å være omgitt av blomstrende trær og fine hus.


- Film i tankene. Jeg så Støv på hjernen i går, med Wenche Foss på sitt flotteste. Smal midje og bred hattebrem!


- En time på takterrasen med god bok og strålende sol og stadig grønnere utsikt.


- Søte strømper med blomster på.


- Dikt underveis. Jeg elsker disse små, poetiske dryppene i kollektivtrafikken!


- Ny kattekopp i gave fra en god venninne.


- Festplaner for kvelden. Alltid et pluss! Lurer på hva jeg skal ha på meg, hoho!

Fortell gjerne hva dere synes om bildestørrelsen; jeg klarer ikke å avgjøre om de er finstore eller skummelstore!

Fortsatt god fredag til alle! Hva synes du er ekstra fint i dag?

10 kommentarer:

  1. Likar bildestørrelsen, ikkje skummeltstore :) I dag er det skikkeleg sumarfredag, ah, nydeleg fint!

    SvarSlett
  2. Liker bildestørrelsen, jeg! Takk for koselig kaffe!

    SvarSlett
  3. Jeg synes bildene er herligstore! :D Og vakre er de også :)

    SvarSlett
  4. Blomstrende trær og NYDELIGE strømper! For en fin dag!

    SvarSlett
  5. Åhå, så fine! Liker fredagen din særs godt! Jeg syns solskinnet, iskrem, prinsebryllup og Band Of Horses er ekstra fint i dag,

    // Bare koselig med slike kommentarer :-D Ja, syns også at detaljene på kjolen var fine. Resultatet var nydelig og stilrent, og tror kjolen er ganske tidløst, ikke slik som Diana sin, som man trygt kan si var veldig preget av 80-tallsmote :p Det gjør vondt å tenke på at neste Harry Potter-film er den siste, men det er vondt på en litt fin måte. En era som tar slutt. Men som du sier: Man kan fremdeles lese bøkene og se filmene maange flere ganger! De blir man aldri lei av :) Og jeg skal hilse og si takk fra katten min, og fra meg også! God helg!

    SvarSlett
  6. Finstore bilder! Og finfin fredag! :D

    SvarSlett
  7. For meg er det ekstra fint å vite at jeg har verdens beste barn...
    Takk for herlige innblikk i hverdagen din! :))
    Mor

    SvarSlett
  8. For en kosfredag!
    Min bestod aaaaaav....bryllup. haha. Pretty much.

    Jeg synes bildene var finstore! likte de sånn :D

    SvarSlett
  9. Takk for hyggelige foto-tilbakemeldinger! Jeg skal eksperimentere litt med større bilder fremover!

    Koffeine: Selv takk, både for fredagskaffe og lørdagsis!

    Åshild og Ingrid: Høres ut som fine fredager, det også!

    Mor: Det er DU som er verdens beste!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!