Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 16. april 2011

"It's me, Mario!"


Kjæresten min og jeg kjøper små nerdete ting til hverandre med jevne mellomrom, og sender dem i posten eller overrekker dem med lure smil over kafébord. Nå har vi begynt å samarbeid-samle på små Mario Kart-figurer. Hvorfor ikke, liksom. De er skikkelig søte, og vi kan kappkjøre på stuegulvet.

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: Nerds have more fun!

I dag fikk jeg besøk fra Paris, forresten! Nå er det Marius' tur til å bo hos meg! Veldig veldig hyggelig.

Nå skal jeg opp på Radio Nova for å planlegge nattsending. Vår redaksjon Sorgenfri "tar lufta" ved midnatt, og skal holde det gående frem til klokka seks i morgen tidlig. Om du ikke får sove i natt, høres vi på fm 99,3!

Fortsatt god helg til alle!

4 kommentarer:

  1. Dere er søte!

    Lykke til på nattsending, ha det gøy! <3

    SvarSlett
  2. De var kjempesøte! Jeg er totalt nerd selv, og Mario er bare best ^^ Nest etter Pokémon, så klart :D Har kjempelyst til å høre dere! Har dere sendinger på dagtid også? Når da i så fall? :D Masse lykke til <3

    SvarSlett
  3. Radio nova! Han jeg bor sammen med er med der :D

    Kule mariofigurer! Jeg levde på nintendo 64 da jeg var liten!

    SvarSlett
  4. Jeg har også tilbragt mye tid i Marios selskap, haha!

    Kristin: Vi sender vanligvis på søndager mellom 15.00 og 16.00! Feel free to tune in, dear!

    Elena: Kult! Radio Nova er en flott gjeng!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!