Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 20. april 2011

Tips: Hotel Havana

På fredag drakk jeg formiddagskaffe med Ine, slik jeg ofte gjør. En super tradisjon! Ine har snakket mye om deli-kaféen Hotel Havana, og selv om jeg har gått fordi sikkert tre hundre ganger, og ofte tenkt at "i dag legger jeg lunsjen dit", så har det aldri skjedd at jeg faktisk har besøkt stedet. Inntil denne fredagen, altså. Endelig!

Jeg lar bildene tale for seg selv, for det meste. Jeg vil bare ha sagt at kaffen var god og at selskapet var enda bedre, at franskmannen bak disken var søt og sjarmerende, at jeg verdsetter ferskt brød, god ost og gammeldags godteri, og at jeg lar meg imponere av steder som klarer å kombinere lysekrone i vinduet med å skrive dagens rett på veggen.


Kaffetørst? Lunsj-lysten? Snakke-fransk-fristet? Besøk Hotel Havana!

7 kommentarer:

  1. Det er like fint der som jeg trodde det var! Tror det jammen meg er på tide å ta seg en tur dit. :)

    SvarSlett
  2. Så det utrolig koselig ut! Dette så akkurat ut som "my kind of place".Kunne godt tenke meg å komme dit:-D

    SvarSlett
  3. Så fint det var! Nå har jeg sykt lyst til å dra dit! :D

    SvarSlett
  4. Ta turen, fininger, så starter vi fanklubb, haha!

    SvarSlett
  5. Åh, så fint det var der, herlig!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!