Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 25. april 2011

Smykke seg mot vår

Jeg har alltid vært særdeles glad i ringer. Hendene mine føles nakne og fremmede om det ikke er ringer på noen av fingrene. Før jul fant jeg noen sukkersøte eksemplarer for jentete kakemonstre. Nå har jeg tatt en ny titt, og ettersom våren (og skal man tro påskeværet: sommeren) er i anmarsj, har jeg funnet noen blomster vi kan drømme om.

 

Juicy Couture Jewelry står for denne herligheten i gull og perlemor. Kanskje er den litt i overkant, eller kanskje kan man legitimere en slik ring med flower power og more is more?
Denne enkle skjønnheten kommer fra Tiffany & Co., og kan få flytte inn hos meg når som helst. Som jeg gleder meg til å reise til New York til sommeren, og til å besøke og beundre Tiffany's!
Denne festlige og futuristiske blomsten kommer fra Rising Gems, som er et samarbeid mellom en gruppe moderne britiske smykkedesignere. Den er utypisk og annerledes, men elegant.

Tre veldig forskjellige, men veldig fine fingerblomster! Jeg er mentalt klar for vårvarme, sol og smykker!

7 kommentarer:

  1. Så fine ringer. Jeg trives best med veldig enkle ringer, men synes store er veldig fint på andre. På deg, for eksempel!<3

    SvarSlett
  2. Åå, Tiffany's! Det er så mye fint der. Sukk.

    SvarSlett
  3. Maren: Så hyggelig! Jeg har ringer i alle størrelser, men disse hadde nok vært blant de største, så de ville nok ikke blitt brukt hver dag, men likevel!

    Ine: Jeg veeeet! Har hatt dette innlegget liggende en stund, og kom på det igjen da vi snakket om Tiffany's-ringer for noen uker siden. Jeg så den med sløyfe, den var kjempesøt og fikk meg til å tenke på deg!

    SvarSlett
  4. Nummer ein! Ah, alt for fine!

    SvarSlett
  5. den første var ganske fantastisk, og jeg syns ikke den er for mye. hadde lett brukt en slik til en sommerkjole i parken (men nå er ikke jeg så flink til å gå med ringer, roter dem bare bort)

    SvarSlett
  6. (men er det bare meg, eller ligger den ikke på siden demmes lengre?)

    SvarSlett
  7. Johanne: Haha, ja, man blir nesten litt oppgitt!

    tinekatrine: Du har rett, nå finner jeg den ikke noe sted. Rart. Da jeg først så den for omtrent en måned siden, var den fortsatt tilgjengelig, men da har nok mange frisket opp smykkesamlingen siden den gang. Typisk!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!