Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 17. januar 2011

Speilsamling

I løpet av det siste året har jeg ganske plutselig blitt veldig glad i lommespeil. Ikke bare er de kjempepraktiske å ha med seg, men de finnes i så mange morsomme varianter! Hittil har jeg sju stykker:

 
En rosa blomst med glitter og stjerner, for ekstra jentete dager...

 

...en rosa rose som har både ynde og attitude...


...en brodert skjønnhet for nostalgiske dager...

 

...en blank og enkel åttekant til de moderne antrekkene...


...en litt sliten, svært trofast fjær (speilfamiliens eldste medlem)...


...en supersjarmerende marihøne...


...og det siste tilskuddet til samlingen, en pusekatt fra Paris.

Rart hvordan små greier kan gi en mye glede!

Hva samler du på?

4 kommentarer:

  1. Så søte de er alle sammen! Jeg samler for tida ikke på noe spesielt, utenom Disneyklassikere selvsagt<3

    SvarSlett
  2. Rosen minner meg om "Skjønnheten og Udyret", hihi. Ellers var det broderte speilet nydelig, elsker sånne "gammeldagse" ting :)

    SvarSlett
  3. fin! med fjær på

    akkurat nå samler jeg på bøker jeg ikke har lest enda som har et presset høstløv inni seg et sted, (fant i alle fall ut at jeg har en del sånne)

    SvarSlett
  4. Det va ein fin ting å samle på!^^

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!