Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 26. januar 2011

En liten lapp og et eventyr

Jeg er prinsessen av Post-its. Her om dagen snakket jeg med kjæresten min på telefonen, og samtalen resulterte i denne lappen:


Hva tror du disse skribleriene betyr?

Saken er denne: Jeg har aldri vært i New York. Min kjæreste Jonas har aldri vært i New York. Det går jo ikke an! Når vi feirer to år sammen i juli, vil vi være i New York. Hurra!

En uke i verdens kanskje mest kjente by, med fine flytider og hotell midt på Manhattan. Jeg elsker å reise, jeg elsker å oppleve nye ting, og jeg elsker å utforske fremmede steder. New York har stått på listen lenge, og endelig skal jeg reise dit! Sammen med den flotteste jeg vet om! Hurra igjen!

Alle tips mottas med takk, selvfølgelig, og dere kommer sikkert til  høre mer om reiseplanene når det begynner å nærme seg. Det er så fint å kunne glede seg til ting som er langt frem i tid! Som om jeg ikke har nok grunner til å smile allerede, kan jeg alltid kose meg med tanken på denne turen.

På tide å ta en bit av "det store eplet"!

6 kommentarer:

  1. Du er så heldig, og dere fortjener en sånn fin tur! :)

    SvarSlett
  2. Heldige! Det blir sikkert kjempefint. Ståle og jeg skal gå for ferie i den svenske skjærgården i år. På en prestegård som har blitt til pensjonat. Tror det blir fint. Om enn noe helt annet.

    SvarSlett
  3. Ah, herlig!
    Dro dit noen dager, ingen planer what so ever, har aldri opplevd så mye noen gang tror jeg.
    Så mitt råd er vel egentlig å sette av god tid til å bare være i New York, ikke nødvendigvis se New York. If that makes sense..?

    SvarSlett
  4. Takk for det, Maren!

    Det høres hyggelig ut, Ine!

    Jeg skjønner hva du mener, Jørn Idar! Regner med at det blir mange opplevelser, ja. Vi skal passe på å sette av tid til å bare være der!

    SvarSlett
  5. Resturanten Serendipity 3 er en klar anbefaling :) (http://www.serendipity3.com/main.htm)
    Har en variert meny, men er først og fremst kjent for isen sin. Man kan bl.a. bestille en "Outrageous Banana Split" som omtrent metter en hel familie :p (Finnes også i Coward's portion)

    Den ligger rimelig høyt oppe i byen, på nivå med Central Park.

    SvarSlett
  6. Åh, takk for tipset, Jakob! Du vet jo at jeg er glad i iskrem! Det blir kanskje en pyseporsjon, men jeg skal sørge for at det blir is på oss!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!