Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 6. august 2011

På den siste ferielørdagen sin kan man

...våkne med rare drømmer i hodet, som man selvfølgelig skriver ned før man glemmer dem.

...gå med lørdagsposten i det som skulle være regn, men som ble strålende sol, og beundre omgivelsene.


...stikke innom Stortorget og se på blomster på veien hjem fra jobb.


...spise lørdagsgrøt (så klart!) med kanel på og sommernummeret av Rom123 ved siden av.


...sette på seg en knallrosa kjole og kombinere den med hvite tøysko som en hyllest til sommeren.


...gå på kino med en god venn og se den nyeste Disney/Pixar-filmen, Cars 2, som blant annet utspiller seg i London.


...runde av med grønn te og mørk musikk.

...legge planer for morgendagen og se frem til den. Siste feriedag skal tilbringes sammen med Jonasflotte, det blir fint.

På mandag begynner jeg i den nye radiojobben. Jeg gleder meg masse!

8 kommentarer:

  1. Perfekt måte å bruke denne helga på, nyt hvert eneste lille minutt. Jeg begynner også å glede meg til hverdagen, og til å klemme deg i gangene på Nova!<3

    SvarSlett
  2. jeg onsker deg en flott sondag ,og sot som den fulle glans diamanter av disse forhistoriske planter med store blader som vakre til det sjenerose Solen. med mot for radio; Vakre postkortene kommer. bruno

    SvarSlett
  3. Så fin lørdag du har hatt - som igjen gir gode tips til hva jeg kan gjøre f.eks. i morgen :-)
    Ha en god søndag!!

    SvarSlett
  4. For en deilig lørdag du hat hatt! Jeg synes det ser ut som du har kost deg masse og det er det man skal.

    Glad for at sola kom frem og at du koste deg med Rom 123 og havregrøt!

    Kos deg masse på søndagen også:-D

    SvarSlett
  5. Føreste bildet var utrolig kult og fint! :D Bra lørdag ;)

    SvarSlett
  6. Jeg koste meg i går! Håper dere kan si det samme, og at søndagene deres ble bra, de også!

    Maren: Jaa, høst og hverdag blir hyggelig etterhvert, og klemming blir enda bedre!

    Bruno: Tusen takk, så fine ord! Ha en god uke!

    Hege: Haha, sånt er hyggelig!

    Jacta est alia: Enig, det er hva man har helger til!

    Marit: Mange takk!

    SvarSlett
  7. Hurra for lørdagsgrøt! det er en tradisjon jeg liker men som mange har glemt litt tror jeg?

    SvarSlett
  8. Frøken Paris: Det er nok mange som er vant til lørdagsgrøt fra barndommen, men som velger mer internasjonal lørdagsmat som lasagne, pizza og taco... Jeg slår et slag for den gode, gamle grøten! Det er jo så godt!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!