Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 2. august 2011

Kløneri i kveldssol


En av våre første dates var faktisk et slag minigolf, så Jonasflotte og jeg tenkte at det var tid for en ny runde, mer enn to år etter. Vi spilte riktignok i påskeferien også, og da ble det uavgjort, så ettersom han vant første gangen, hadde jeg muligheten for utjevning. Det ligger en bane nederst på Grünerløkka, rett ved elven, som får de siste solstrålene på varme sommerkvelder. Nå har vi vunnet en gang hver.

En morsom atspredelse, men likevel: Jeg foretrekker eget utstyr og ordentlig golf!

6 kommentarer:

  1. Hihi, minigolf minner meg skikkelig om familieferie!

    SvarSlett
  2. Oh, jeg har jo bodd rett ved dette i hele fjor! Var ikke sikker på om man faktisk fikk spille eller ikke... Kanskje jeg får dra med noen nå som jeg er i Oslo igjen ^^

    SvarSlett
  3. minigolf! :D Gøy! Aldri spilt skikkelig golf, tror nok jeg må prøve det en dag ;)

    SvarSlett
  4. gawd. minigolf! ting man må gjøre oftere.

    SvarSlett
  5. Lett å glemme, men ganske gøy!

    Néa: Det er åpent for alle, og koster en femtilapp, og er en morsom mulighet på sånne "jeg vil ut og gjøre noe, men hva?"-dager!

    Marit: Ordentlig golf er å anbefale! Det krever litt mer tid og litt mer øvelse, men det er helt herlig!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!