Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 7. august 2011

Sommerlig helgekos

Man kan ha mye rart i vesken når man kommer hjem fra jobb, men dette er nok noe av det beste.


Nå er de norske bringebærene helt på høyden! Den nye retro-vaniljesausen er halvparten så stor og koster dobbelt så mye som den vanlige, men den er fyldigere og har ordentlige vaniljekorn, og så er den veldig fin å se på...


Masse saus og et dryss kanel. Lykke.


Jeg er litt opphengt i bringebær for tiden, og fant en hvit trekant-te som også viste seg å være veldig god.


Bringebær, altså. Som de sa i Irland: It's berry, berry good!

Håper alle har hatt en god helg!

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker bringebær! Så det er virkelig om å gjøre og nyte dem når de er så gode som de er nå <3

    SvarSlett
  2. Åh, så virkelig godt ut! Både bærene og teen (som jeg nesten føler meg fristet til å kjøpe selv)..!

    SvarSlett
  3. Hei Synne! Måtte bare sende deg en hilsen og si at vi har kost oss med bringebær her i dag vi og. Hadde fint kveldsbesøk av Gunhild, Asgeir og Åslaug og da vart det blant annet bringebær,kake ofg pisket krem på oss. Det passer så fint med det nå på denne tiden av året. Da er jo bringebæren passe søt også!

    Må eller bare si at bringebær med vaniljesaus og kanel så meget interessant ut! Kos deg masse neste uke. Klem

    SvarSlett
  4. Ååååh!!! Det så fantastisk godt ut!!

    SvarSlett
  5. Ah, eg åt bringebær i går eg og! Det er noko av det beste eg veit, sjukt godt :)

    SvarSlett
  6. hm, jeg bør kanskje kjøpe meg litt norske bær før de forsvinner igjen. skulle ønske jeg hadde en hage hvor jeg kunne plukke dem selv!

    SvarSlett
  7. Det overrasker meg ikke at dere også er glade i bringebær, fine frøkner!

    Jacta est alia: Det hørtes kjempekoselig ut! Kanel er supergodt på nesten alt, spør du meg!

    tinekatrine: Ja, bær i hagen er herlig! Vi pleide å ha det da jeg var liten, men nå er bringebærbuskene borte. Kanskje når vi blir voksne, hoho!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!