Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 6. juni 2011

Ukestart og semesterslutt

Oi, for en helg, og for et sommervær, og for en bursdag. Jeg tilbragte hele dagen (og hele helgen) sammen med familien og kjæresten min, og fikk klemmer og gaver og sang og muffin på sengen i går, og følte meg kjempeheldig og lykke-lett hele dagen. Tusen takk til Suse-leserne for alle hyggelige hilsener, og til Karianne, Kristina, Trine Marie, Ine, Maren, og Tine Katrine for superkoselig bursdagspost! Dere gjør meg så glad, alle sammen!


Te og sjokolade og fine ord fra flotte folk! For en avslutning på helgen å finne sånt i postkassen i går kveld! TAKK!

Nå er det mandag igjen, og semesterets siste uke er i gang. Én eksamen på torsdag og én på fredag, og så er ferien et faktum. Jeg har sittet i sengen i dag, med bøker og notatark og regn utenfor vinduet...


...med litt røde armer etter flere dager på en grønn golfbane i strålende sol...


...og med selskap av Stinky og litt studinesnacks. Slett ikke dumt!


De neste dagene blir litt slik, og jeg kjenner at helgens avbrekk kom godt med. Nå tordner det, og jeg elsker tordenvær, og lyset blinker faktisk litt innimellom, og om været forblir litt ruskete fremover, så gjør det meg ingenting. Siste innspurt!

12 kommentarer:

  1. Så mye glede å finne i postkassa! Og det er så koselig å gjøre sånne ting for deg, for du blir jo så glad.
    Lykke til med siste innspurt, en slik flott leseplass hjelper nok på, det er jeg overbevist om. Og i morra kveld skal du få en stooor klem <3

    SvarSlett
  2. Så koselig! Tenkte masse på deg på søndag.

    Lykke til i eksamensinnspurten, fine Synne :)

    SvarSlett
  3. Å, du skriver så flotte innlegg. Herlig at du hadde en fin bursdag! Eksamensinnspurten så ikke så verst ut heller, med seng og torden og te og stinky og nøtter og good sjokolade. Håper det føles greit, og hvis ikke; hold ut! Tenk, om bare fire dager er du ferdig. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Så bra at bursdagen din var så fin! :D Gratulerer på etterskudd :)

    SvarSlett
  5. Åh, så bra at du koste deg sånn på bursdagen din og, ikke minst, fikk overraskelser i postkassen. Jeg er enig med deg når det kommer til været, det er helt greit at det er litt grått nå på slutten av eksamensperioden, det blir så mye lettere å lese. Eller lese blogger…

    SvarSlett
  6. Så fint at du hadde en bra bursdag! Masse lykke til med innspurten!

    SvarSlett
  7. Eg elskar post. Sånn skikkeleg.
    Og gratulerer så masse med overstått! Ser ut som du har hatt ein superfin bursdag :)

    SvarSlett
  8. Takk, alle sammen! Jeg ble overveldet av all oppmerksomheten, og er klar for siste eksamensinnsats!

    tinereiser: Jeg skal tenke på deg på tirsdag, søtnos!

    Karoline: Ja, ikke sant - det er jo i det minste litt praktisk med gråvær, og så får forholdet mellom eksamenslesing og blogglesing være opp til oss, haha!

    SvarSlett
  9. oi! nå skal jeg hinte etter bursdagkort på min blogg også altså..

    SvarSlett
  10. Lykkelykkelykke til med eksamen da!

    Perfekt helg å ha bursdag på :D

    SvarSlett
  11. tinekatrine: Jahaaaa, gjør det, det er absolutt å anbefale!

    Ingrid: Helt klart! Mange takk! Gleder meg til å få ferie på fredag klokka ett!

    SvarSlett
  12. sjokolademousse-sjokoladen er så gooooooood nam:)

    fine brune armar!

    /: biletet er biblioteket i Stockholm, har lyst til å sjå det på ekte! Og ja! eg gler meg masse masse til å lese monge vakre bøker:) Tenk, bokelskerar treng aldri å kjede seg, det er fint det!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!