Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 11. juni 2011

Nå har jeg...

...fått sommerferie. Ahhhhhh.

...sendt noen kort med pinse-posten. Frimerkene viste seg å være vinterlige, men det er det på innsiden som teller!


...selv gått med pinse-posten. Den besto av spesielt mange pakker, og da blir jeg alltid ekstra glad!


...to flasker rosévin liggende i kjøleskapet, én med ridder og én med kolibri på etiketten. Håper de er gode!

...feiret ferien ved å kjøpe barndomsslageren Gjett hvem i reiseutgave, slik at kjæresten min og jeg kan stille hverandre absurde spørsmål som "er du gammel" og "har du snurrebart?" på flyet til New York om tre uker.


...superlyst på ostekake. Hvor kommer slike innfall fra?

...søte Sofie på besøk igjen.


...ekstra lyst til å gi Tine en stor klem, for hun har bursdag i dag.

...mottatt feriepenger for første gang (jeg begynte å skatte i 2010), og besluttet å bruke en liten del av dem på en kjole. Jeg har ingen ensfarget rød kjole, så kanskje jeg skal prøve å finne en? Noe sånt som denne drømmen?


...en stor sommerfest å forberede meg til. Været er dårlig, men stemningen er desto bedre - jeg gleder meg!

God lørdagskveld til alle!

13 kommentarer:

  1. Gratulerer!

    Aaah, husker så godt Gjett hvem <3

    Kjolen var finfin :D

    SvarSlett
  2. Alt såg og høyrdest kjempeherleg ut! Her skal laurdagskvelden gå til pensumlesing og notatskriving, men skal i alle fall ete nokre jordbær og kanskje lage meg vegansk sjokoladepudding. :)

    SvarSlett
  3. Hipp hurra for ferie! <3 Og jeg stemmer absolutt for en så fin rød kjole :D

    SvarSlett
  4. oi, det var mange bokklubben pakker! det må være spennende å levere post.

    SvarSlett
  5. Hurra hurra! Den kjolen var helt nydelig, og alle kler rødt :D Kjøp en sånn ^^ Og han en super pinsehelg!

    SvarSlett
  6. Sukk. Fint innlegg. :) Jeg heier på rød kjole, jeg kjøpte akkurat min første selv. Og jeg tror jammen jeg må kjøpe Gjett Hvem snart, selv! Husker å ha spilt det masse for mange år siden, men har det ikke i vår egen spillhylle enda.

    SvarSlett
  7. Endelig fikk du også ferie! Vel fortjent. Nå synes jeg du skal kose deg alt du orker, og definitivt finne deg en fin, rød kjole! PS: Si fra hvis du trenger kjole-handle-assistent. Jeg har mye trening!

    SvarSlett
  8. For en nydelig kjole! Den så kjempefin ut!

    SvarSlett
  9. hei ,synne; erratum : j'ai regardé les fruits de mon péché ,hier dans le jardin , et j'ai pensé:" s'est la 8 symphonie de "Mahler "(ici bon orthographe),et puis j'ai fais un "lapsus" ecris ; qui révelle un ( dénis d'angoisse de castrasion )car 10 s'est mois que" mille" ici autre nom de la 8 symphonie!!! bon passons ...ça pourrait beaucoup faire rire!! ailleurs j'avais traduit Pouchkine avec Tribadir c'est troubadour qui rime avec A..r ,seulement son titre est "emou jié :("il Meme")le theme: sur l'ecriture . " EL.... " Dieu ," nathan lanou eizé Matana "..."nous a donné quel Cadeau!! ", je vous le passe aussi, pour Pentecote la 8 symphonie dirigé par" daniele Gatti " vous trouverez sur radio france . com et france musique . com " concert a la réecoute " 10 juin "theatre du chatelet" ,s'est une pure merveille sur la transcendance leChrist , l'Amour , "l'éternel féminin" , et c'est vraiment pour Pentecote . vous voyez moi , je n'ai pas besoin d'une belle robe.... j' ai un habit de lumière!!... vennlig bruno

    SvarSlett
  10. Gratulera med sommarferie!

    Og ein raud kjole er vel so viktig som den vesle svarte:)

    SvarSlett
  11. Takk for alle gratulasjoner - jeg har hatt en herlig helg og vært travelt opptatt med å kose meg! Tror det blir en rød kjole på meg ganske snart, altså!

    Ingrid og Ane: Hoho, Gjett hvem er en klassiker!

    Mynte Valkyrje Poirot: Lykke til med eksamensinnspurten! Jordbær er fin lese-motivasjon!

    tinekatrine: Ja, jeg tror mange har bestilt sommerlektyren sin! Det er så koselig å levere pakker!

    Ine: Håhå, det hadde vært hyggelig å få kjolehandel-selskap! Å rusle rundt og se på kjoler, og kanskje ta seg en kaffekopp eller en kakebit innimellom, det høres ut som en fin feriesyssel for oss!

    SvarSlett
  12. helt fantastiskt fin klänning!!!!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!