Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 24. juni 2011

Noen F-er på en fredag

Denne uken har vært preget av mange F-ord (men ikke noe banning, jeg lover!). Her følger en liten liste.

- Frisørtime. Jeg fikk sommersveis på mandag. Deilig!

- Ferie. Så klart. Tid til å gjøre alle småtingene man har tenkt på lenge, og noen store ting innimellom.

- Frykt. Jeg så Inland Empire, min tredje Lynch-film, på onsdag kveld. Den var merket "drama", men jeg syntes den var dødsskummel, og de kunne i det minste skrevet "thriller" på den! Den var veldig bra, da; Lynch var intens og virkningsfull, som vanlig. De sterke fargene, høye lydene og absurde idéene hans gjør rare ting med hodet mitt.


- Festlige funn. Vi var på safari på fjernlageret til Radio Nova denne uken.

- Frustrerte Fruer. Nå begynner vi å nærme oss sesongavslutning! Spennende!

- Forventning. Jonasflotte og jeg reiser til New York om en uke i dag, og jeg tar fortsatt imot alle tips, om dere har noen! Vi så New York, I Love You i går for å varme opp. Mellom første og niende juli skal vi være her:


- Favoritt-te. Jeg vil bare drikke lakris-og kanel-te hele tiden. Vi har ikke store nok krus!

- Fransk ost. Jeg var hos Birkelundens lille franske ostebutikk og kjøpte comté for 135 kroner. Luksus! Nam!

- Foo Fighters. Sist, men ikke minst. I kveld skal jeg se et av mine eldste favorittband på en av Norges største scener, sammen med en barndomsvenninne, en kjæreste og en storebror. JEG GLEDER MEG.


Håper alle har hatt en fin uke og at fredagskvelden deres blir fortreffelig!

8 kommentarer:

  1. Fine f-er! Sånn utenom den om frykt kanskje, for jeg blir redd bare av å høre om det. Kos deg på konsert i kveld kjære Synne!<3

    SvarSlett
  2. Fint! Heldige dere som skal på fin ferie. :)
    Kos deg på konsert i kveld, det blir nok superbra. :)
    (Pssst: den koselige bloggen deres har fått en ny følger på Bloglovin', hihi)

    SvarSlett
  3. Hei, så koselig å lese om alle F-ene! Så gøy at du og din kjære skal til NY om bare en uke- Mener det er samtidig som Sanna og Åssi er der(?). Hadde jo vært kult om dere kunne møttes eller noe slikt.

    Selv skal jeg til Berlin. Det blir min store sommertur i år. Gleeeeder meg masse:-D

    Kos deg på konsert i kveld:-D!

    SvarSlett
  4. fine f-er dette her, hihi! håper du hadde det koselig på konsert :)

    SvarSlett
  5. Hurra for fin f-liste! Likar lister. Som kjent. Håpar du har ein nydeleg ferie!

    SvarSlett
  6. Håper du hadde det kjekt på konserten :)

    sv; Takk! :) Og ja, Kaizers for alltid!

    SvarSlett
  7. Herlig! Spesielt Foo Fighters da:-)

    God søndag fra Karianne!

    SvarSlett
  8. Konserten var F-antastisk, søtinger!

    Maren: Jeg fikk heldigvis sove etterpå (kudos til meg selv), så det kunne visst vært verre! Jeg vil ikke vite hva verre er, haha.

    Trille: Så hyggelig å høre! Takk for tilliten!

    Jacta est alia: Kult! Jeg må spørre om de er der samtidig med oss, hadde vært kjempekoselig å treffe dem! Berlin blir sikkert supert!

    Johanne: Samme her, lister er bra!

    Mammadamen: Foo Fighters, altså, hoho! Fortsatt god søndag tilbake til deg!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!