Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 13. juni 2011

"Tittei!"


"Det er meg, Øya-billetten du fikk i bursdagsgave for en uke siden. Du husker vel at du pakket meg opp i en seng på et hotellrom og at du nesten begynte å gråte og hyperventilere av glede?

Tenkte bare jeg skulle minne deg på at vi om mindre enn to måneder skal oppleve Kaizers Orchestra sammen, til tross for at du hadde slått det fra deg og var tom og trist fordi du ikke hadde råd.

Her er jeg. Sånn i tilfelle du hadde glemt det, liksom. Jeg ligger i konvolutten i nattbordsskuffen din, sammen med det koselige kortet som kjæresten din skrev til deg, og gleder meg skikkelig til vi skal på festival."

Du trenger ikke minne meg på det, altså. Du er ikke glemt. Jeg tenker på deg hele tiden, faktisk. Iiiih!

10 kommentarer:

  1. Det er gaver som fremkaller tårer og hyperventilering som er de beste gavene <3

    SvarSlett
  2. Hihi, så fin gave! Det blir nok veldig bra :)

    SvarSlett
  3. Åh, du e heldig! Du må kose deg himla masse når den tid kjem!

    SvarSlett
  4. Hihi, ah, Synne, du er så herlig! Jeg skal se Kaizers på Hove, og jeg gleder meg noe syktsyktsykt!

    SvarSlett
  5. Du må kose deg masse, når dagen kommer!!

    SvarSlett
  6. Hvis jeg kommer inn på skole i Oslo til høsten (og altså må flytte dit), skal jeg også kjøpe meg en sånn billett og se på Apehx Twin.

    SvarSlett
  7. Ååååh, finfin gave! :D

    SvarSlett
  8. pourquoi, ne pas vous dire: .... que " kaisers ", j'ai déja écouté ,et ça ne m'a pas déplus ! et oui le classique , mais pas que le classique .et puis , ce soir je lis au lit un journal norvégien d'hier, fraichement arrivé ; par une collègue qui y était pour Pentecote ,et qui n'a pas pu visiter les fjords , mais a fait de la voile sous Oslo!!elle est bronzée!!! je suis vert de jalousie !! eh, n'allez pas me dire:"-hva snakk er det?"...,ni moi:"tigli meg,venn,at jeg en stund har miskjent dem !" ni vous:-"det er for sterkt; kun for en narr-" parce que je suis fidèle en amitée ...et que je n'attends qu'un peu d'aide .. bien; je vais avec mon Siamois de 16 ans . ".LAZARRE "le bien nommé! . et j' ai encore un article a lire sur( " la défaillance d' acces au symbolique dans les générations issues de l'immigration" ) bien a vous ; en toute humilitée, si je le pouvais je me ferais encore plus petit ! BRUNO

    SvarSlett
  9. Hoho, jeg er enig med dere, det var en helt super gave, og jeg gleder meg max!

    Kristin: Du tar deg av Hovefestivalen, så tar jeg Øya, og så gir vi keiserne den oppmerksomheten de fortjener, håhå.

    Kathleen: Spennende! Høres ut som en plan!

    Bruno: Oslo a vu beaucuop de soleil les semaines derniers, et j'espère que votre collègue avait apprécié sa visite!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!