Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 27. juni 2011

Tripp, trapp, tresko

Eller "stor, mindre, minst", om du vil.


Fordi vi har noen triple ting, fordi jeg har ferie og fordi det regner i Oslo denne mandagen.

I kveld busser jeg hjemover, til det store, hvite trehuset vårt, og skal tilbringe noen dager der. Jeg skal treffe gode venner som jeg ikke har sett på lenge, glede meg over kjente lukter og knirkelyder i barndomshjemmet mitt, drikke vin med de flotte foreldrene mine og dessuten finne frem en koffert og noen ekstra sommerkjoler til ferieturen. Blir bra!

9 kommentarer:

  1. jeg synes det er så mye hyggeligere å dra hjem og være med sammen med mamma etter at jeg flyttet hjemmefra, jeg, selv om vi alltid har hatt det bra sammen.

    SvarSlett
  2. Hihi, så søte bilder! God tur hjem til det koselige huset deres!

    SvarSlett
  3. Herlighet, så søtt! :D

    SvarSlett
  4. Fint, finere, finest! <3 God tur hjem Synne, kos deg!

    SvarSlett
  5. Kos deg så masse!

    SvarSlett
  6. Hihi^^ Kos deg masse i superfine sommarkjolar, anten det blir regn eller sol, for det er likevel sommar!

    SvarSlett
  7. Likte spesielt godt det siste bildet, elsker Nina Ricci's dufter! :)

    SvarSlett
  8. Jeg koser meg hjemme!

    oda celine: Jeg tror det er mange som begynner å sette enda større pris på foreldrene sine når de flytter hjemmefra! Jeg blir også mer og mer glad i å tilbringe tid med mine foreldre, selv om vi alltid har hatt et nært forhold. Så heldige vi er som har det slik!

    Regnboge: Så sant, så sånt - det er sommer uansett vær, og vi har faktisk sett en del sol de siste dagene!

    Sabine: Samme her! De er gjerne søte, men modige på samme tid!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!