Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 13. oktober 2011

Finvær og penklær

Happy International Suit Up Day!

Her har hele byen kledd seg opp. Nesten, i hvert fall. Solskinn og høstfarger er for pynt å regne!

Utenfor kontorvinduet mitt ser det slik ut...


...og på andre siden av bygget ser det slik ut...


...og jeg ser slik ut for anledningen.


International Suit Up Day er altså en oppfordring til å gå med dress. Jeg har ikke dress, men jeg har i det minste lånt et slips! Denne dagen er en hyllest og referanse til rollefiguren Barney i TV-serien How I Met Your Mother. Jeg elsker slike nerdete merkedager (Towel Day er for eksempel også en årlig begivenhet for meg)!

Nå skal jeg se fransk film og drikke kakao. Må passe på å ikke søle på slipset.

Fortsatt god torsdag, alle sammen!

13 kommentarer:

  1. Så fin! Jeg har ikke sett noe på How I Met Your Mother, men jeg så litt flere dresskledde folk på Blindern i dag enn til vanlig. :)

    SvarSlett
  2. Fiiine Synne! Du er alltid så snasen i klesveien! Skjønn er du vennen! Ha en fin kveld. Mange klemmer fra Kristin

    SvarSlett
  3. Fiiine Synne med skjørt og slips! Kose deg med film og kakao!!:)

    SvarSlett
  4. Åå så fin du var i dag! Herlig! Barney fortjener denne hyllesten <3

    SvarSlett
  5. Du, altså. Jeg liker deg! :D

    SvarSlett
  6. Ånei!! Jeg glemte suit-up day :-(.. Jeg var på jobb da, og måtte ha jobbuniformen på hele min våkne tid av dagen uansett, men... åå..

    Du var utrolig stilig da!! En suit-up day verdig!

    SvarSlett
  7. Så fin du er! :) Og helt enig, nerde merkedager er noen av de beste! :)

    SvarSlett
  8. Hihi, so fantastisk med nerdedagar! Eg må bli litt flinkare på sånt.

    SvarSlett
  9. sa vakker host!!"Colette"; fransk forfatter, vet du? du har noe fra henne, i dette tid... ja det er kompliment. og jeg vil velge en god bok av de beste linjene i litteratur, eller en for deg ! hilsen bruno.

    SvarSlett
  10. Nerdedager ftw, for å si det på nerdete vis. Søtinger!

    Bruno: Komplimenter er alltid hyggelig! Merci!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!