Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 24. oktober 2011

Trivsel og terror i Tyrkia

Søstrene Suse kom hjem i går kveld etter en herlig uke i Belek. Hele familien på fem kunne spille golf, spise god mat og nyte sol og varmt vær sammen. Det blir ikke stort bedre! Flyet hjem ble to timer forsinket, men denslags betyr selvfølgelig absolutt ingenting sammenlignet med at flere hundre mennesker har mistet livet i et jordskjelv i landet vi nettopp forlot. Store konstraster og en trist avslutning på uken. Heldigvis var resten av oppholdet veldig bra!

Vi bodde på et hyggelig hotell med fine detaljer både innendørs...


...og utendørs.


På golfbanen var det latterlig blå himmel og flotte fjell i horisonten...


...og Taran fant en ny venn til oss. Noen som vet hva Knerten heter på tyrkisk?


Da jeg ikke spilte golf, skrev jeg postkort...


...eller forsynte meg av buffeten...


...og hadde hårete selskap i solskinnet.


Nå er det deres tur! Jeg er nysgjerrig! Hva har dere gjort i uken som har gått?

16 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder! Det ser veldig koselig ut:) Jeg har kjøpt meg ny høstkåpe, eller som jeg ellers kaller det, en ny overgangskåpe for tiden når de første kuldegradene farger dag og natt høst- og vinterblå. Den sammen med en en ny pose grønn te (med mango) gjør at jeg er ganske fornøyd med uken som med ett var over..!

    SvarSlett
  2. Hei så fine bilder du har lagt ut fra Tyrkia!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Verden kan være ganske så trist også. Men så godt å høre at dere har hatt det fint, jeg har unnet deg sol og varme og ferie.

    Min uke har vært fin, med mye Blindern-tid, men også mye kos og en deilig og lang frihelg. <3

    SvarSlett
  4. høres ut som en bra uke, med en trist slutt.

    sett birds nest, gått på muren, spist mye kinamat, kjørt scooter på beijings travle veier, reist i 18 timer... ikke en dårlig uke akkurat!

    SvarSlett
  5. Har gjort akkurat det samme som deg siste uka. Men jeg tar en til!
    Ramtog

    SvarSlett
  6. Så deilig med litt sol og varme, Synne! Du er virkelig kick-ass til å skrive postkort! Jeg teller 21 tror jeg!

    SvarSlett
  7. jeg har savnet en fin person :( men du er heldig da! popcorn- og sukkerspinnmaskinen var veldig sjarmerende!

    SvarSlett
  8. Ser jo ut som dere har hatt en nydelig tur da, til tross for at det ble trist på slutten.. Veldig ekkelt når sånt skjer :-( tenker på familiene deres.

    Jeg har jobbet og gjort skolearbeid og savnet mannen min som var på europaturne med bandet, men som nå har kommet hjem <3

    SvarSlett
  9. forresten, takk for velkommen hjem kort !

    SvarSlett
  10. Linda Terese: Den nye kåpen din var veldig fin, og den teen hørtes skikkelig god ut! Høstkos!

    Jacta est alia: Mange takk! Håper du har hatt en fin uke, du også!

    Maren: Både Blindern, fritid og kos høres veldig bra ut!

    tinekatrine: Litt av en uke du har hatt, ja! Håper du syntes Muren var like fantastisk som hva jeg gjorde. Skulle bare mangle!

    Ramtog: Det har vært supert, og det håper jeg fortsettelsen blir også!

    Josefine: Haha, takk for det! Det ble 22 stykker denne gangen. Jeg liker tanken på at folk blir glade for å finne dem i postkassene sine!

    Elena: Savn kan være både følt og fint på én gang! Jeg syntes også at snacks-vognene hadde masse sjarm!

    Hege:

    SvarSlett
  11. Oi, den siste falt ut, hihi.

    Hege: Det høres ut som at du var flink i uken som gikk! Håper du og mannen kan kose dere sammen nå som han er hjemme igjen!

    SvarSlett
  12. oi, est-ce que le "ça" trappe ??( satrape : homme de haute position en turquie )ok, i stop my joke...i wish you d'autres bon plaisirs gourmands ....

    SvarSlett
  13. Bruno: Haha! God mat er noe av det beste med å reise!

    SvarSlett
  14. uuuh, postkort! bra det ikke bare er meg som sender masse postkort når jeg er på tur:)

    SvarSlett
  15. Du e flink til å sende postkort! Det skal eg òg vere, håpar eg, i vinter.

    Sånn mosaikk e so fint. Sjøhestar er fine.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!