Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 11. oktober 2011

Fra ett forkle til et annet

Hvis man kommer hjem fra jobb etter en ekstra lang arbeidsdag og finner ut at fotballkampen har dyttet vekk kveldens avsnitt av Grey's Anatomy, passer det fint å bake litt.


Bake-forkleet brukes mye oftere enn helgens Oktoberfest-forkle, og det er jeg glad for! Øl er godt, men ingenting slår hjemmebakst, og jeg prøver å bake minst to ganger i måneden. Grønn er dessuten min favorittfarge.


Jeg skal alltids klare å vente på neste episode. Jeg har tross alt kake, te, ny sofa og gamle serier å kose meg med. Så ble det liksom ordentlig tirsdagskveld likevel.

8 kommentarer:

  1. Ah, hørtes ut som fin erstatning, synes jeg!

    SvarSlett
  2. Superfint! Jeg gleder meg til å sitte i den nye sofaen, og se ommøblering, for sånt er så spennende! En ny start, liksom, jeg elsker det!

    SvarSlett
  3. Så hyggelig a:) Bra erstatning for Grey's kveld å kose seg med nybakt kake! Elsker å bake jeg og, og på høsten og vinteren blir det ekstra mye av det! Er i gang med bakeboka til Morten Schakenda, og oppskriftene er så bra, og resultatet blir enestående godt! Bare et tips! Ha en fin onsdag :)

    SvarSlett
  4. Åå, fint! :-) Så flink du er, Synne! Jeg skulle til å skrive at du må kose deg massemasse, men så så jeg hva klokka faktisk er, så... Jeg håper at du har (i kursiv) kost deg massemasse! :-)

    Jeg har sett alt av Grey's som går på TV nå, så jeg sparer opp episodene som legges ut etter visning i USA nå, sånn at jeg kan se mange på én gang <3

    SvarSlett
  5. Jeg lot Mr. Darcy redde kvelden, det fungerte ganske bra det også! Hadde ingen kake, riktignok. Men mørk sjokolade. :)

    SvarSlett
  6. Hei Susemor:-) Jeg digger fotball.. men i går ble jeg litt grinete fordi det verken var Greys eller Privat Praksis. Men jeg overlevde- dog uten bakverk... Ha en fin kveld! Klem Kristin

    SvarSlett
  7. Ane: Hihi, det ble det!

    Maren: Gleder meg til du kan komme på besøk!

    CarolineWK: Ooh, takk for tipset, jeg er alltid på utkikk etter spennende kokebøker. Baking er best!

    Hege: Haha, jeg koste meg massemasse! Jeg liker den der sette-seg-ned-en-kveld-i-uken-tradisjonen og -følelsen, men andre serier ser jeg på nett, jeg også. Fint å kunne variere!

    koffeine: Mørk sjokolade funker alltid!

    Kristin: Haha, enda godt det gikk bra hos deg også! Håper du kunne kose deg litt med kampen!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!