Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 27. oktober 2011

Kjolekjøp

En ørliten oppdatering: Jeg har nettopp kjøpt denne kjolen for 19 - nitten - kroner.

Jeg bruker ikke mye penger på klær, men dette er nesten latterlig. Det er hverken meningen å oppfordre til økt forbruk eller å reklamere for noen, men når man finner kupp som dette, sier de uskrevne handlereglene at man må dele dem! Bildet er lånt av Lindex, som har supersalg i nettbutikken sin. Superdupersalg, i dette tilfellet.

Kjempesøt, kjempebillig kjole på vei til postkassen min? Ja, takk. Hvit te og nytt Tom Waits-album? Gilmore Girls og sjokolade innen rekkevidde? Ja, takk. Levende lys inne og ruskevær ute? Ja, takk. Jeg koser meg i kveld.

7 kommentarer:

  1. oi. tror du de gjorde en feil, glemte en null, og egentlig skal det være 190? haha. har mistet litt lyst til å kjøpe klær fra slike butikker etter å ha lest dette (selv om det ikke var så veldig nytt for meg, alle er vel egentlig klar over det) http://www.ukeavisenledelse.no/meninger/redaktorens_mening/brutaliteten-bak-billige-kler/.zrm

    SvarSlett
  2. For et kupp! Det er jo ingenting! Håper du koser deg med te og Gilmore og sjokolade - den ultimate kombinasjonen <3

    SvarSlett
  3. Hihi! Jeg var tilfeldigvis inne i den nettbutikken og kikka på noe annet i går, og da jeg så den prisen tenkte jeg bare at det helt sikkert var en feil med nettleseren min - og kikka videre. Men så flott for deg! Gratulerer med fin kjole for ca. ingen penger :D

    SvarSlett
  4. Litt av et kupp! Og litt av en kosekveld :)

    SvarSlett
  5. Det var et rettelig VARP! Den blir du fin i!

    SvarSlett
  6. Oohoho!! For et røverkjøp! Kjempefin :-)
    For en fin kveld! Kos deg videre :-)
    Tom Waits <3

    SvarSlett
  7. Dere er søte! Håper alle får fine fredagskvelder!

    tinekatrine: Ja, denslags lesestoff er deprimerende, og jeg tror (håper) at folk flest vet at det er mye rusk i produksjonen av billige klær. Både barnearbeid, lave lønninger, farlige arbeidsforhold og annet ekkelt ligger bak mange av varene og plaggene vi bruker daglig. Det er ille, og med tiden kan en ny generasjon ta avstand fra det uetiske. Jeg gleder meg til jeg får stabil og trygg økonomi, slik at jeg kan sende signaler med forbruket mitt i større grad!

    Ane: Morsomt sammentreff! Jeg trodde også først at noe var feil, men så tenkte jeg at jeg måtte gjøre et forsøk fordi fargene var fine, og vips! så viste prisen seg å stemme. Da vet vi det til neste gang, hoho!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!