Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 3. september 2011

Kvadruppelkort

I sommerferien var foreldrene mine i London. De vet at jeg elsker post og at London er min favorittby, så de sendte postkort. Fire i tallet, faktisk, med kjente motiver på, og med kjempefine frimerker i tillegg. Bonus!


Ikke bare var disse kortene usedvanlig hyggelige å motta; de må også ha vært morsomme å levere!


Nå vet postbudet vårt at jeg også er postbud, hoho!

Disse fire skal få henge på en vegg og være stilige og hjelpe på London-savnet. Jeg må tilbake om ikke så lenge, kjenner jeg, både til London og til mitt elskede Irland. Jeg skal utenlands i oktober, og takler rastløsheten inntil da.

Fortsatt god helg, alle sammen!

15 kommentarer:

  1. Så fine kort! Søskenbarnet mitt + kjæresten har akkurat flytta til London, så vi håper vi får til å besøke dem der i høst eller vinter. :)

    SvarSlett
  2. Åh, så herlig! Skikkelig morsom ting å finne i postkassa si. Håper du har en fin lørdag og får en fin søndag. Mange <3 til deg!

    SvarSlett
  3. Hihi, genial måte å sende postkort på!

    SvarSlett
  4. Hahaha, så kule kort! :)
    Skal faktisk til London i oktober, klarer nesten ikke vente!

    SvarSlett
  5. Så fine og geniale kort =D Oppmuntrende bare å se på. Jeg elsker London selv, herlig by som har gitt meg storslagne musikalopplevelser og vidunderlige besøk i bokhandler og musikkforetninger, ville gjerne dratt tilbake dit selv :) Og fint innlegg, koselig!

    SvarSlett
  6. Hahaha, kjempekoselig! Håper postbudet ditt leste kortene da (gjør alle postbud det?) hehe.
    Ha en super lørdagskveld :-)

    SvarSlett
  7. å så fin familie du har. artif!

    SvarSlett
  8. Å, überkosleg, original måte å sende kort på! Riktig god helg til deg :)

    SvarSlett
  9. Herlig London, mitt hjem i tre fine år! Savner veldig når jeg ser disse vakre postkortene. Søte familien din som sender postkort:)

    SvarSlett
  10. Så fine, fine, fine!! Og veldig morsomt at de sendte alle sammen!<3 Heldig deg som har en slik postglad familie!

    SvarSlett
  11. Så morsomt! Dette skal jeg huske på neste gang jeg er ute å reiser =)

    SvarSlett
  12. -" Allons ...donc " !! " à London- London" , c'est un peu comme la réponse du berger à la bergère .. (il y en a une qui est très douée aussi: voir Marie- Antoinette Versailles , la petite bergère..) et tout ça fait du très bel humour. vos parents sont très gentils aussi ,il faut dire très ingénieux !! bruno

    SvarSlett
  13. Søtinger! Jeg unner dere alle kvadruppelkort!

    koffeine: Ooh, så herlig med en god grunn til å reise dit!

    Josefine: Åh, god tuuur!

    Hege: Haha, vi leser ikke vanligvis postkortene til folk, men navnet står jo på den siden hvor resten av skriften befinner seg, og når det bare er ett eller to store ord på hvert kort, regner jeg med at postmannen la merke til det!

    Bruno: Ja, jeg er heldig, mine foreldre er snille og oppfinnsomme!

    SvarSlett
  14. Jeg har akkurat flyttet til London! Er kjæresten til søskenbarnet til Ine ;) Og har bodd i mitt elskede Irland! Men Norge er ikke så aller verst heller!

    SvarSlett
  15. Åh, så morsomt! Og så fiiint det ble etter å a hengt dem opp! :')

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!