Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 9. september 2011

Meta-møter

Bare en liten notis om det store internettet og noen av de mange morsomme menneskene som finnes der, hihi. Jeg leser en hel del blogger, og de gleder og inspirerer meg, og jeg får ofte følelsen av å kjenne de som skriver, selv om jeg kanskje aldri har møtt dem i virkeligheten. I august traff jeg riktignok to stykker, helt tilfeldig! Sånn flaks!

Først støtte jeg på flotte Ina, bedre kjent som MEWKiD.


Jeg gikk forbi jobben hennes på vei hjem fra min egen jobb, og da jeg så at hun var på vakt, måtte jeg innom og gi henne en klem! Ina valgte forresten Søstrene Suse som fokus for sitt siste bloggportrett - en ære! Du kan lese det her!

Dagen etter møtte jeg en annen Ina. At det går an, hva er oddsen? Denne jenta er kjent fra bloggen Myldretid.


Ina måtte også få en klem, da hun plutselig dukket opp på Blindern. Jeg bodde i telt der oppe, og da det gikk forbi en jente med kjole og nett som så veldig kjent ut, måtte jeg gå bort for å veksle noen ord. Koselig!

Bildene er lånt og linket, så klart.

En tredje ting: Helgen etter ble jeg gjenkjent av en leser. Ja. Oi. Da ble jeg overrasket og glad, og rett og slett satt ut! En kjempesøt jente sa plutselig "Du er en av Søstrene Suse!", og så sa jeg "Ja, det er jeg!", og så sa hun "Jeg liker deg veldig godt!", og så fikk jeg stotret frem "Så hyggelig å høre!", og så skiltes våre veier. Sprøtt og smigrende. Takk!

Tidligere har jeg forresten hilst på Sigrid såvidt, og jeg kjenner jo mange forskjellige bloggere og bloggerinner fra før, og de finner du henvisning til på venstre side. For en fin omgangskrets, både virtuelt og i virkeligheten!

Har du sett noen du har kjent igjen, eller har noen dratt kjensel på deg?

Det er sannelig en liten verden vi lever i! Fortsatt god fredagskveld!

13 kommentarer:

  1. Jeg har møtt både Ina (Myldretid) og Mariell (Hjartesmil), veldig hyggelig begge deler og utrolig rart å se dem i det virkelig liv :)

    SvarSlett
  2. Oi, så koselig!

    Jeg har møtt folk som har kjent meg igjen via andre ting - aldri via bloggen :-).. Så gøy at du har fans, hehe!

    Av bloggere kjenner jeg krist.in og maritemilie.com, og disse har jeg jo møtt, men ellers har jeg vel ikke truffet noen bloggere som jeg vet har blogg..

    SvarSlett
  3. er et par lesere som har hilst på meg, og jeg har sett bloggere som jeg enten følger eller bare vet hvem er. også har jeg møtt mange bloggere som jeg har blitt god venn med etterpå :)

    SvarSlett
  4. Sånt er så morsomt! Og det er så mange fine jenter å bli kjent med <3

    SvarSlett
  5. Det var veldig hyggelig å se deg også!

    Det er så fint med bloggeverdenen, det er så mange fine mennesker her, som man kan bli kjent med. I dag kommer for. eks. Maren på muffinsbesøk til meg!

    SvarSlett
  6. Så koselig at du faktisk går bort og sier hei =) Det er alltid stas med hyggelige ord på veien, det kan virkelig gjøre dagen fenomenal =)

    SvarSlett
  7. So morsomt! So langt har eg møtt Kjersti, men kvar gong eg fer til Oslo framøve, so kjeme eg te å sjå meg rundt og lure på om eg ser Synne eller noken andre fine bloggarar:)

    SvarSlett
  8. Åh sånt er så koslig :D Håper du har en fin helg :)

    SvarSlett
  9. jeg er ikke en jente, men jeg hadde en herlig tid, a lese!!."dop..er" p 18; en annen oversatt; det var 2 timers tur med min datter " doberman pincher" i 30 grader .for en kontrast med " shabbath" lese kommentaren. og presentasjon om deg selv, utrolig bra!! vennlig bruno

    SvarSlett
  10. Josefine: Høres hyggelig ut!

    Hege: Alltid morsomt å bli gjenkjent, uansett av hvilken grunn, og alltid fint med kjente som man kan diskutere blogging med!

    tinekatrine: Så koselig at noen tar kontakt. Bloggvenninner virker veldig bra!

    myldretid: Takk for sist! Muffins og Maren må ha vært fine ingredienser på en lørdag!

    TK: Ja, det er alltid koselig å gi eller få noen opmuntrende ord!

    Regnboge: Haha, plutselig dukker jeg eller noen andre Oslo-bloggerinner opp!

    Marit: Absolutt! Håper du fikk en god helg, du også!

    Bruno: Oi, det hørtes ut som en spesiell tur!

    Linda Terese: Jaa, det var det! Vi sees til uken!

    SvarSlett
  11. Så kos! Jeg synes det er trivelg å tenke på at du (kanskje) var en av de fremmede som ga meg en klem utenfor domkirken i de sorgfulle dagene i juli. :) Det er en stor bloggverden av fine jenter, det er jammen flott!

    SvarSlett
  12. Enig, Stine! Jeg liker tanken på at jeg kan ha gitt deg en klem!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!