Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 20. september 2011

Ekstra fint i det siste

Den siste uken har inneholdt mye høstkos og mange hyggelige tilfeldigheter!

Først vil jeg takke for utrolig overraskende og veldig koselig oppmerksomhet fra søte Mariell. Hun trakk frem Søstrene Suse som en av fjorten bra blogger, og det er en ære å være i så godt selskap. Jeg blir ydmyk og overveldet av sånt! Hei og velkommen til nye, fine følgere!

Jeg var på rusletur i regnet da jeg fant en klønete kar som kunne passet i dette innlegget...


...og en annen utsmykning som førte meg seg lukten av sukkerspinn og lyden av barnelatter. Nostalgi!


Innendørs har man kunnet kose seg med vin og ost og kjeks og alskens annet godt som hører med.


I helga ble det høytlesning både her...


...og her...


...og et midlertidig gateskilt fikk en ny dimensjon da en ballong fant seg til rette i et tre.


På en ekstra travel dag har jeg kunnet belønne meg selv med en kakebit (blandingen av ostekake og sjokoladekake med kaneldryss og rips kan ikke annet enn anbefales på det aller varmeste...


...og på bordet står blomster med en farge som får meg til å smile, samme hvordan været eller timeplanen ser ut.


Håper dere også har noen ekstra fine småting å glede dere over! Fortsatt god uke til alle!

14 kommentarer:

  1. Fineste klovnen - og roser er hverdagsmagi.

    Fine detaljer her i dag er lyng, plukket fra Jærlanskapet, og en forvillet nydelig stor sommerfug i slutten av september.

    SvarSlett
  2. Fint med roser. Jeg har også en bukett med rosa roser, den står på bokhylla og gir selskap til globusen!

    SvarSlett
  3. Den kaka såg fantastisk god ut, trur nok den må prøvast ein gong! Kvardagsfint <3

    SvarSlett
  4. Slik kake lagar min mor også, den er kjempegod!
    Eg er ny fast leser og syns denne bloggen er veldig fin.

    SvarSlett
  5. Fine gode Synne, jeg er så glad i både deg og i bloggen din! <3

    SvarSlett
  6. Mange ekstra fine fine ting!

    SvarSlett
  7. ser ut som om du har hatt det ganske flott i det siste!

    SvarSlett
  8. Så mange finfine tinf =) Jeg var også på Bokfestivalen i helgen, det er liksom blitt høsttradisjon! Og bildet i posten under var helt magisk =)

    SvarSlett
  9. Mmm, kaka ser kjempegod ut.. Og du fikk meg til å smile med ballongen og "brutte løfter" :-D

    SvarSlett
  10. Syns det var fint du fikk være med på lista til Mariell, velfortjent! :)

    SvarSlett
  11. den kaken så farlig ut. farlig god! Du er flink til å få med deg fine ting på veien :D

    SvarSlett
  12. hei.... klovn: "laughter is the sound cascade by which catch your breath after he was cut... an in-between we got as same ,we can open the long continuity with oneself. laughter meaningfull discharge a curious charge that we received the shock. " d.Sybony psychanalist. Takk for a ha den gode ideen ,disse vakre tingene som vi inneholde,og fa self beholder: boker, kaker mysterier,duftende roser,og jeg elsker dem mer enn noe annet.meme celles que vous m'envoyez... (quand vous m'envoyez sur les roses ) bruno

    SvarSlett
  13. Blomster og kake, ballonger i trærne og ostesnadder<3<3 Det er nok ting som kan gjøre en hver uke litt finere..!

    SvarSlett
  14. T: Høres skikkelig fint ut, det også! Lyng er så stemningsskapende, og jeg elsker sommerfugler!

    Kathleen: Åh, gleder meg til den dagen jeg kjøper me globus! Tipper din tar seg utmerket godt ut ved siden av rosene!

    Johanne: Man kan sikkert lage den selv også, ja! Hverdagsgleder er bare best!

    Tonje: Oi, så morsomt at din mor lager slik kake, den er jo nydelig! Så koselig at du vil følge oss videre; velkommen skal du være.

    Maren: Det samme til deg <3

    koffeine: Ja, jeg er så heldig!

    tinekatrine: Ja, det har jeg! Ikke Kina-flott, sånn som deg, men likevel!

    TK: Mange takk!

    Hege: Det er alltid hyggelig å høre! Håper du har mange grunner til å smile!

    Josefine: Takk, søte!

    Elena: Det er den! Stykket koster 21 kroner på Frederikke på Blindern, muaha!

    Bruno: Interessant analyse av latter! Hurra for roser og mysterier!

    Linda Terese: Hoho, helt klart!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!