Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 5. september 2011

Særdeles svart kaffe

Mandag kveld allerede! Denne helgen var nesten ikke helg i det hele tatt, for kursing av femti nye medlemmer medførte nesten tretti timer på Radio Nova. Det var gøy og givende, men naturlig nok litt slitsomt. Lite søvn henger gjerne med meg i dagevis, så starten på uken kom liksom litt fortere enn forventet, men jeg var forberedt.


Når svart kaffe møter svart musikk, da får du denne. Som skapt for søvnige Synne.


Kaffen kommer fra Solberg & Hansen, og den gjør meg glaaad. Jeg elsker slikt som er litt ekstra forseggjort!


Tidlige morgener og regntunge mandager blir litt morsommere med slikt selskap. En presskanne full av den feteste kaffen jeg har sett. Ordentlig god er den også, og når man legger til tøff og annerledes, så blir det ti poeng.

Jeg kan ikke dy meg, hoho: \m/

En fortsatt hyggelig mandagskveld og en fin uke ønskes alle!

12 kommentarer:

  1. Åh jeg vil og skal og må få tak i den kaffen!!

    SvarSlett
  2. pangstart på uken din! Bedre enn å daffe helt vekk :)

    SvarSlett
  3. Hihi, du er den søteste metaljenta jeg vet om!

    SvarSlett
  4. Søte søvnige og ganske så tøffe Synne <3

    SvarSlett
  5. uff, ja, det er grusomt hvordan søvnmangel bare henger igjen :-S...

    Kul kaffe! Drikker ikke kaffe selv, men Adrian hadde nok elsket den :-)

    SvarSlett
  6. en fin uke til deg også, Synne!! Både dine (kaffe)mørke og andre fine sider<3

    SvarSlett
  7. Herlighet, det er sånt som gjør at jeg skulle ønske jeg drakk kaffe :P Fantastisk!

    SvarSlett
  8. Hei For en utrolig artig kaffe! Takker for tips:-D. Likte spesielt dødningrhodene.

    SvarSlett
  9. Oi, oi! : du vil ha sier jeg:"Naa ten li kawa shroun "(i jodisk-arabisk): please ,gi meg svart kaffe...faktisk , jeg er bare addict Te ;god Cafetière du har , til a fylle med kaffe "starbuck" fersk bakken i pakker; "Délikatessen" er ! ... men det er ikke den Norske LOVE med orn og lam noen gammel karikatur?? for dets fall (moderne- musikk - tretthet)! Og energisk som du er .!!... vennlig, bruno .

    SvarSlett
  10. Rock on, fine folk!

    Inger Kristine: Jeg har i ettertid sett den til salgs flere steder, men fant den opprinnelig ved en tilfeldighet i kantinen til NISS!

    Bruno: Jeg drikker også mest te, men kaffe blir bedre og bedre. Starbuck's-kaffe er godt, vi har litt av det også, kjøpt på reise.

    SvarSlett
  11. Eg konverterer sakte men sikkert til kaffi, drikker førebels mest te. Men det ser så godt ut! Vil så gjerne like kaffi, det finnes så mange spanande og gode :)

    SvarSlett
  12. åh, kaffi&metall!<3 2xkjærlighet.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!