Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 1. november 2010

Høstlig hygge og heftig hotell

November allerede! Wow! Det er nå nesten en måned siden kjæresten min og jeg tok en snartur til Stavanger. Om noen har tenkt seg dit før jul (eller etter jul, for den saks skyld), kan jeg anbefale hotellet vi bodde på. Det heter Comfort Hotell Square og ligger i gangavstand til havet, sentrum og gamlebyen. Hotellet åpnet i juli i år, så alt er nytt, og de tilbyr god service, spesielle senger som var dødsgode å sove i, og en rikholdig, økologisk frokostbuffet. Det mest spesielle var riktignok innredningen, en blanding av ubehandlet betong, grafitti, glass, friske farger og flyttbare speil. Ta en titt, og om du har tid og lyst, ta en tur! Om ikke til Stavanger, så til et annet fint sted. Det fortjener du sikkert!


Taran er på tur med studentforeningen sin, så jeg er alene i leiligheten. Med tente lys og en kopp kakao er det hyggelig å slappe av i høstmørket. Denne uken har jeg to innleveringer og to muntlige prøver, så det er nok å tenke på, men akkurat nå skal jeg bare tenke på meg selv! Ha en fin uke!

1 kommentar:

  1. Ikke så mange ideer for Østerdalen akkurat, - men skikkelig morsomt og trendy! Tøft at de tør...
    Novemberkooos!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!