Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 12. november 2010

Torsdagen i tall

Gårsdagen kan oppsummeres slik:

Jeg våknet av vekkerklokka på mobiltelefonen min klokka 08.00, men ble liggende og nyte varmen i sju minutter før jeg sto opp.

Jeg spiste fire knekkebrød til frokost. Jeg hadde ni strømpebukser hengende til tørk på stativet og 21 typer te å velge mellom.

Jeg var på Blindern klokka 10.08, jobbet med fransk-innlevering i fem timer og drakk en kopp kaffe med en fin venninne.

Jeg spiste kantinemiddag for 46 kroner.

Jeg hadde språklab-time som gikk åtte minutter over tiden, fordi vi skulle bli ferdige med alle de seks oppgavene på side 108 - 112.

Jeg besøkte en god venn og spilte skummelt spill og så morsom film og spiste fem kjeks.

Jeg kom hjem klokka elleve, og Far hadde vært på besøk, og etterlatt en koffert, to reisehåndbøker om Paris og 120 euro til turen. Dessuten hadde Mor gått Toro-berserk på tikronersmarked, så på kjøkkenet lå det 18 suppe- og gryte-poser. Takk til begge!

Jeg snakket med kjæresten min i telefonen i 16 minutter.

Jeg la meg klokka 00.27 og sov som en stein.

2 kommentarer:

  1. Så morsom måte å oppsummere dagen på :)
    Også tror jeg kanskje jeg så deg på biblioteket i går, men jeg var i min egen lille verden og rakk ikke vinke,hihi.

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!