Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 8. november 2010

Sett på runden: En søt butikk og sterke budskap

Denne lørdagens postrunde var ordentlig fin, for det var veldig mye sol og ganske lite post. Jeg trengte ettermiddagen til å gjøre meg klar til kveldens ball, så jeg var glad for å være ferdig rundt halv tre. Jeg rakk riktignok å knipse noen bilder på turen!

I Hegdehaugveien ligger en liten bruktbutikk med alskens rask og rariteter til salgs. I vinduet har de blant annet gamle skilt, sære bilder og en masse små duppeditter som jeg ikke en gang vet hva er. Jeg vet ikke hva butikken heter, heller, og den er ikke åpen på lørdager, men om du har litt penger og litt tid til overs (på en hverdag), og vil kjøpe deg noe du ikke trenger, ta turen hit!


I Pilestredet Park er det noen som har sett seg lei på reklame og gratisaviser. Jeg leverer ingen av delene når jeg går på lørdager, men det kan jo bli mye papir i løpet av en uke! Ikke i disse postkassene, da.


På en vegg ved Holbergs plass kan man lese et annet budskap. Det må ha dukket opp i løpet av den siste uken, for da jeg gikk forbi sist helg, var det ikke der! Det er litt mer positivt enn de andre, og jeg er desto mer enig!


Ha en fin uke!

3 kommentarer:

  1. fiiint
    fint!

    (hilsen totoro og noen som roper og er glade)

    SvarSlett
  2. Haha, morsomme postkasseskilt :) men tar du hensyn til dem? For når vi deler ut nei-til-reklame-klistremerker på posten sier vi at det kun er de som gjelder.. Litt teit egentlig, for folk som vil slippe reklame bør jo få slippe reklame (eller st.hanshaugenavisa ;-P)

    hilsen Hannah

    SvarSlett
  3. Hannah: Postbud skal ta hensyn til alt som står på kassene, uansett om det er offisielle lapper eller håndskrevne post-its... Når folk tar seg bryet med å merke kassen, får de slippe uadresserte leveringer. Det er bra, synes jeg!

    Terese: Hils din Totoro fra min Totoro! De er noe av det fineste som finnes!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!