Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 30. oktober 2010

Halloween-helg

Lørdag igjen! I dag har det vært grått og vått i hovedstaden, og dagens post-runde ble en en fuktig affære, men nå har jeg spist lørdagsgrøt og er både helt tørr og strålende blid. I kveld skal jeg nemlig på Halloweenfest, og i morgen skal jeg ha Halloweensending med Sorgenfri. Dessuten skal søndagskvelden brukes til å se filmen The Nightmare Before Christmas; en musikalsk, morsom og makaber animasjonsfilm fra Disney og Tim Burton. Det er blitt en Halloween-tradisjon for min del, og jeg gleder meg hvert år!

På vei hjem fra jobben kjøpte jeg disse:
Vi skal lage Jack-o'-lanterns på lufta i morgen! Hoho!

Utenfor Rema 1000 sto det en gresskarlykt og ønsket folk velkommen. Stemningsfullt!

Tidligere denne måneden var jeg på Yoghurt Heaven med to gode venninner, og de hadde også pyntet til Halloween. Ikke bare har dette stedet ekstremt god yoghurtis på amerikansk manér; i disse dager har de også katter og kirkegård!
Legg merke til at Ben & Jerry har tatt kvelden!

Når det gjelder denne kvelden, skal jeg kle meg ut som vampyrflaggermus. Jeg ELSKER temafester! Med flagrende gevanter og påmalte hoggtenner skal jeg flakse rundt - og disse småskumle søtnosene skal få være med:

Jeg ønsker alle en fortsatt fin (og litt skummel) helg!
Happy Halloween!

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for det Synne, jeg synes det var vanvittig morsomt å lage innslaget :D
    God helg videre, din søte vampyrflaggermus. Jeg skal være en slags kjole-heks. Hoho.
    Klem til deg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du er deg, Synnemor, og tusen takk for fin hilsen ine hos meg! Håper du får en glitrende festlig fest! Høres kjempemorsomt ut! Nyt resten av helgen!!!Klem

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!