Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 21. oktober 2010

Sett på runden: Strålende sol og en hemmelig heis

Sist lørdag fikk jeg en flott postrunde. Denne helga skal jeg ikke jobbe, for jeg skal på hyttetur med radioen, men forrige helg ble arbeidsdagen ordentlig fin.

Sol, himmel og høstfarger sett fra St. Hanshaugen:


Jeg ruslet rundt med en stort smil og en passelig postmengde, slik seg hør og bør på en lørdag.

Inne i en av oppgangene ble jeg oppmerksom på en åpen dør, en dør som alltid tidligere har vært stengt. Jeg tenkte at den kanskje burde lukkes, så jeg gikk bort til det som viste seg ikke å være en vanlig dør, men en heisdør! Jeg hadde funnet en gammeldags heis!

Den er ute av drift, men har sjarm til tusen:

Hoho, så fint å kunne snuble over en skjult skatt!
Midt i arbeidstiden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!