Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 22. oktober 2010

Mer fra Gressholmen

Ettersom Radio Nova skal tilbringe helga på hyttetur, serverer vi i Sorgenfri en preprodusert sending denne søndagen. Den tok vi opp på tirsdag, ute på Gressholmen. Vi var fire stykker som ruslet rundt i nesten fire timer, og det var mildt og lyst ute, og vi storkoste oss med å lage autentisk og stemningsfull radio (som jeg naturligvis anbefaler alle å høre på når klokka slår tre på søndag). Oslofjorden og Gressholmen er verdt et besøk også om høsten!

De første bildene får tale for seg selv:


Gressholmen kro åpner igjen første mai, og kunne etter min mening trenge en overhaling før den tid:


Det lå brennmaneter like ved land. Jeg holdt god avstand.


Vi hadde med KvikkLunsj (selvfølgelig!) og te på termos, og satt på bryggekanten og dinglet med beina mens vi spiste. Idyll! Her ser du Linda, meg og Maren.


Dette er Nikola, Linda og Maren. Flinke, flotte radiovenner!


De største haugene med høstløv var for fine til at vi bare kunne gå forbi dem, så vi måtte base og sparke og hoppe og kaste litt. Hoho!


Er det rart jeg er glad i å lage radio? God helg!

4 kommentarer:

  1. Et stort jeeej for Sorgenfri, jeg liker oss :)
    Og vi er søte når vi kaster løv altså <3

    SvarSlett
  2. synne! det er en blåklokke der
    og en brennmanet. oioj, sier jeg bare

    også høstløv, da. (åjui)

    SvarSlett
  3. Jeg har skamløst lånt det ene bildet av deg, og håper på tilgivelse :)

    SvarSlett
  4. Haha, Maren, det er så greit atte. For et fint innlegg du har skrevet om Sorgenfri!

    Therese, jeg tok meg selv i å sende deg en tanke da jeg knipset det blåklokkebildet.

    Ha en fin uke, begge to!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!