Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

søndag 2. mai 2010

Travel jente..

Det er vel kanskje på tide at jeg blogger litt igjen også. Synne er aktiv, legger ut bilder og oppdaterer lesere før hun oppdaterer meg. Ganske beundringsverdig egentlig. Hun er strukturert og flink!

Jeg har vært travel den siste tiden, hvor ble egentlig april av? Etter påske har det vært mye å gjøre - eksamensinnleveringer, skole, bursdag, besøk fra Ålesund, konserter, bar/spritkurs, disneyreunion, alle festers mor og andre givende festligheter. Jeg vet ikke riktig hvor jeg skal begynne men, kan vel bare meddele at det har vært en hektisk men fantastisk mnd.
Det er blitt mai og det lukter vår, råttent gress og våt jord. Solen skinner i Oslo, folk sitter ute på alle restauranter med solbriller og en pils i hånden. Det gjør meg i godt humør!
Jeg gleder meg som et lite barn til å feire nasjonaldagen sammen med resten av mine landsmenn. Pølser og kronesis med jordbær er gammel tradisjon og et must. Vi er en gjeng på ti som har fått bord på Grand Cafe, etter en velsmakende lunsj skal vi videre til Lekter`n på Aker Brygge og fortsette feiringen. Vi satser på sol!

I går var det første mai, vi feiret våren med VIP åpning på Grims Grenka. Oslos eneste designhotel med byens beste takterrasse. Det var bra stemning, gode venner og smakfulle drinker.
I dag startet vi dagen med en liten søndagstur opp på Bagel Factory, det er et nyåpnet sted øverst på løkka med FANTASTISKE bagels, god kaffe og hyggelig betjening. Det anbefales på det sterkeste.
Jeg håper alle andre har det like bra som meg!
Ha en flott dag :)


Frokosten på Bagel Factory

Noen av drinkene jeg lagde på barkurs
- Cosmopolitan, Kildevann, Mojito og B52

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!