Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

torsdag 6. mai 2010

Eksamenstid og mystisk morgenkaffe

Man slipper ikke unna den siste måneden før eksamen. Tiden går om man vil eller ikke, og uansett hvor mye eller hvor lite man har lest, er følelsen den samme.

Har man vært flink og flittig, er det bra, men eksamen er likevel både stressende og spennende. Hva slags oppgaver vil man få? Hvordan føler man seg på eksamensdagen? Hvor mye husker man når man først sitter der, langt fra bøkene og tryggheten?

Har man på den annen ikke vært så strukturert, kan det være mange grunner til det - kanskje har det vært fint vær, kanskje har det dukket opp morsomme filmer og fester i fleng, eller kanskje har man tenkt mye på en flott fyr.

I år føler jeg at jeg ligger relativt godt an, slik man gjerne gjør, men nå er det bare en måned igjen. Eksamensperioden er her, og det føles som alltid.

En trofast følgesvenn er fint i denne tiden - enda godt vi har kaffe. Spesielt når den ser slik ut!

3 kommentarer:

  1. Jeg misunner deg ikke akkurat den tida du har fremfor deg nå, men dette kommer du til å klare med glans!!! Det er jeg hellig overbevist om vennen! Du er jo så flink atte!!!! Lykke til! Jeg krysser fingre og tær!! Stor klem Kristin

    SvarSlett
  2. Blindernkaffe? Med melk? Jeg tror det hjelper å røre litt. ;)

    SvarSlett
  3. Stemmer, Ine - er det noen som har oversikt over Blindernkaffen, så må det være deg!

    Takk for det, Kristin!

    Ha en fin uke, begge to!

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!