Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

onsdag 31. mars 2010

Tirsdagen i bilder

Det er blitt onsdag, og det er siste dagen i mars, og Taran og jeg har reist hjem til foreldrene våre i Løten. Hurra, det er påskeferie! Vi skal riktignok jobbe hver dag frem til mandag, begge to, men det tenker man ikke så mye på når man befinner seg i et stort, hvitt tømmerhus i stedet for en travel bygård, og omgir seg med blide foreldre, friske vårblomster og små skåler med sjokolade.

Gårsdagen ble veldig bra. Jeg hadde siste forelesning på mandag, så i går var ferien et faktum, og det fikk jeg feiret på flere måter. Slik så tirsdagen min ut:

Jeg sto opp og tok på meg en topp med dette lystige mønsteret.

Jeg leste fransk og drakk kaffe fra Starbuck's-koppen som jeg har fått av Taran.

Jeg besøkte Munch-museet på Tøyen (på tide!)...

...sammen Tine og Ine, to fine frøkner som hadde lært nye triks på trening.

Jeg lagde og spiste god middag sammen med Taran, bestående av pannestekt laks, sitrongulrot og stuet kål.

Jeg var på kino med kjæresten og så Mary and Max, en søt og sær og mørk og morsom og trist animasjonsfilm. Anbefales!

Jeg spiste mørk sjokolade og så på Frustrerte Fruer sammen med Taran. Håhå.

Tenk om alle dager var som denne! Håper du hadde en fin tirsdag, du også!

4 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en fin fin tirsdag!!
    Digget toppen, Mikke er jo egentlig ikke så værst ;-)

    SvarSlett
  2. Hihi, fine tirsdagen :) Så bra at filmen falt i smak! Og jeg ser fullkornsnacksen var på plass, hihi. Du er så søt!

    SvarSlett
  3. Åh! Jeg ELSKET Mary & Max. Den var helt fantastisk! Hvis den går enda skal jeg sørge for å dra med meg kjæresten slik at han også får sett den. :)

    SvarSlett
  4. Kan du fransk? No blei eg misunneleg... Det såg godt ut med sjokolade:)

    SvarSlett

Alltid koselig med kommentarer!