Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

fredag 19. mars 2010

Fredagskveld på Rena, sett fra Oslo

For en travel uke dette har vært! Jeg skal jobbe i morgen, så det er fortsatt ikke helt helg, men det begynner å nærme seg. Egentlig skulle jeg vært på Rena nå, for å hjelpe til i forbindelse med Birkebeinerrennet, som går av stabelen i helga. Posten og kollektivtrafikken jobbet mot oss, så jeg er i Oslo. Jeg har plutselig god tid, men det hjelper ikke mot dårlig samvittighet... Håper virkelig at det går seg til der oppe. Jeg skal nok klare å kose meg litt likevel; jeg skal i alle fall se en episode av LOST som jeg gikk glipp av på onsdag. Kanskje like greit at Taran er i Ålesund, så kan jeg rope og gråte så mye jeg orker. Jeg lever meg litt inn i LOST.

Onsdag var St. Patrick's Day, og vi begynte med vorspiel hos oss. Jeg bakte scones, for det pleide min vertsmor Marian å gjøre da jeg var utvekslingsstudent i Irland... Med irsk flagg, irsk musikk og lukten av bakst ble det stemning i stua, og vi var rundt ti stykker som drakk øl og koste oss. I ti-tida gikk vi ut på byen, og det var en masse folk på de irske pubene. Det ble en skikkelig morsom kveld, og jeg gleder meg allerede til neste år!

Noen bilder:

Flagg og påskeegg. La feiringen begynne.


Den glade gjengen f.v: Taran, Lise Malén, Ane-Marte, Jonas, Sindre, Eivind, Jonas og Ida.


Ja, man kan drikke øl og fortsatt være Disney-fan!

God helg, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!