Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

mandag 29. mars 2010

Endelig påske!

Det er vel på tide med et lite innlegg igjen. Det var vært mye å gjøre og den siste uken har vært ekstremt travel.. Forrige helg var jeg i Ålesund og besøkte Leon, han er en god kompis som jeg jobbet sammen med i USA. Vi var tottalt 5 stk fra Disney, hyggelig å mimre om det livet vi en gang hadde på andre siden av kloden. Vi feiret Leon og Jørgens 55 års lag på Colorline Stadion. Nydelig mat, gode venner, fyrverkeri og champagne.. Jeg trenger ikke mer for at en kveld skal bli bra!

Leon, Markus og Meg Kaken til Leon og Jørgen

Ellers har jeg unnagjort en eksamen i løpet av uken som gikk. Da er det bare to igjen til våren og det er deilig følelse. Vi er i nå gang med en ny uke, mandagen startet med en god frokost etterfulgt av kondisjonstrening på Sats . Søstrenesuse lagde seg en sprek salat til middag med pasta, pesto og stekt laks.. Om en times tid skal vi drikke kaffe med en felles golfvenn, Ole Jørgen. Det blir hyggelig, er vel en stund siden noen av oss har sett han nå.

Påsken kommer jo snikende. Paleblader, gule lys, kyllinger, tulipaner, krim, harer, egg, marsipan, Jesus .. You name it! Vi tar turen hjem til 2340 onsdag kveld. Det blir hyggelig å være hjemme noen dager, jobbe på Løiten Lys, våkne opp med foreldre i hus, møte gode ”gamle” venner, røverhistorier og påskegodter.

Kanskje må vi lete etter påskeegg i år også?

Håper dere alle får en fin påske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!