Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

tirsdag 23. mars 2010

Tips: Intro

Regnet fortsetter å falle med stor iver. Jeg har spist en dejlig frokost med blant annet knekkebrød, kaffe, juice og avocado, og en sjokoladebolle på toppen av det hele. Jeg har hatt kallenavnet Synnebollen siden jeg var liten, og det kommer av min enorme appeitt på boller. Med Radioresepsjonen i bakgrunnen og levende lys ble dette en super start på dagen.

I dag skal jeg først og fremst lese her hjemme. Jeg studerer fransk og medievitenskap nå, og i fransken leser vi romanen L'étranger av Albert Camus. Den er veldig bra! Jeg gleder meg til å ta fatt på hvert kapittel; for en luksus.

Jeg ser meg nødt til å starte en slags spalte.
Jeg håper dere ikke synes jeg er overlegen eller noe, men jeg har det så ekstremt bra, og det er så mange ting som bidrar til akkurat det. Små ting, store ting, hverdagslige ting og mer voldsomme ting. Hvis jeg deler noen av disse tingene med dere, vil det kanskje gjøre dere glade, for eksempel ved å gjøre dere oppmerksomme på noe rart eller få dere til å prøve noe nytt. Etter at jeg begynte å blogge, har jeg i stadig flere situasjoner tenkt: Dette må jeg dele. Håper mine fremtidige tips kan bidra til at du der ute får det like bra som meg!

Dette er altså en liten introduksjonspost, så det blir ingen konkrete tips her og nå, men jeg kan alltids nevne to ting til slutt: Jeg har lagt ut et lekkert bilde i innlegget om foreningsfesten, til skrekk og advarsel for de av dere som vurderer å dra på rave i Berlin. Dessuten har jeg registrert bloggen vår hos bloglovin', som gjør det enklere for folk å følge med. Trykk her:

Follow my blog with bloglovin

Hilser fra Taran, som er travelt opptatt med eksamensforberedelser om dagen. Hun kommer sterkere tilbake nærmere helga. Vi ønsker alle en fin uke i mellomtida!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!