Velkommen!
Bloggen ser best ut i Mozilla Firefox.

lørdag 13. mars 2010

Helg

Det er lørdag formiddag og jeg er hjemme alene. Synne er på hyttetur i helgen, så jeg har leiligheten for meg selv. Ganske deilig egentlig!
Når katten er borte danser musene på bordet, så i dag blir det klasse vors i Heimdalsgata. Vi skal på Eger Bar & Lounge i kveld, Thomas har sin første offisielle jobb som DJ. Det blir spennende og garantert god stemning.

Jeg har kjøpt 22 nydelige tulipaner i dag og jeg vasket leiligheten så den ser skinnende bra ut til gjestene kommer.. Det som er kipt er jo at jeg må vaske alt i morgen også.. Men hva gjør man ikke for gode venner?!

Torsdag kveld var det jo ball på Grand hotell. Det var en av de bedre kveldene på lenge. Flotte dresser, kjoler, god mat og masse champagne.

Bildene er av Joachim og meg.. Min date for kvelden :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid koselig med kommentarer!